Svar på tråd

PP 27, CD 4

Da prøver vi igjen. Cd 4 og dag 2 på Letrozol. Kjenner det jobbes godt, har el smerter og verk på begge sider, regner med det roer seg litt når jeg er ferdig med Letrozol.

Jeg har bestilt time til gyn neste fredag, da er jeg på cd 12. Spent på hvordan det ser ut denne gangen❤️

Jeg har sluttet med Q10. Jeg startet med 600mg Q10 etter kjemisk i august 24, har ikke blitt gravid siden, så jeg tenker å droppe litt vitaminer etterhvert.

Nå tar jeg: A, D og E vitamin, B6, jod, folat dråper, magnesium, Omega 3 og sink.

På cd 2 startet jeg med L-arginine som forhåpentligvis skal hjelpe på slimhinnen, synes ikke 6 mm er så bra.

Jeg leste også at mangel på el slim kan bety fertilitetsproblemer, så nå drikker jeg Solvipect og grapefruktjuice. Litt i tvil om sistnevnte da jeg leste at den ikke er så bra å blande med diverse medisiner, så jeg vurderer å droppe den.

Jeg ser svært sjeldent noe el slim, har kun sett noe som glinser på papiret av og til. Håper jeg ser noe denne gang.

Ellers er planen å bruke Prefert under aksjelegging, ikke teste ut Ovitrelle denne gangen, og holde meg mest mulig unna forumet i dpo-land. Blir så teste-gal av å være her inne :laughing001 vil prøve å slappe mest mulig av og få tankene over på noe annet.

Back
Topp