Svar på tråd

Det sier litt om hvor intenst en styrtfødsel med stormrier er, når du kaller en "vanlig" fødsel en lek i forhold  :hilarious: men synes det er veldig godt å høre det! Glad på dine vegne at du fikk oppleve en roligere og mindre smertefull fødsel også!! ❤️ håper jeg får det neste gang! 3 minutter mellom hver ri høres ut som en drøm! Tenker også å skippe epidural neste gang og, skulle ha det første gangen fordi sykehuset anbefalte det men ble ikke tid til det. Og jeg tenker at hvis jeg taklet de smertene uten smertelindring, så skal jeg takle de igjen, forhåpentligvis i en litt mer normal fødsel hehe. Føde på natten høres slitsomt ut ja, blir lissom snudd på hodet hele døgnet og det er jo HELT umulig å sove etterpå. Jeg var heeelt på felgen etter min fødsel og mange timer med å forsøke å få til riktig ammetak, hun slet skikkelig med det i starten stakkars, men sove dét skulle IKKE kroppen :hilarious: men det var fantastisk allikevel, som du sier, man er full av adrenalin og nyforelsket i den lille nydelige skapningen ❤️

Back
Topp