Svar på tråd

Veldig! Klarer nesten ikke vente  :hilarious: men jeg må vel uansett vente på mensen for å starte med letrozol..

Jaa, det samme tenkte jeg på i går! Jeg følte kroppen bare pusta lettet ut mtp at jeg skal få hjelp. Tror kanskje det har litt med at du ikke har forventinger til din egen kropp lenger, du ser bare frem til hjelpen du skal få. ❤️

Så flott! Det gjør godt å vite at vi har hjelp i siktet og gode gynekologer som støtter oss der vi trenger det ❤️

Hva er en butterfly?

Hahah jeg også!! Selv når jeg trodde jeg var ferdig med barn så gikk jeg inn i baby-butikket bare for å se/trille på vognene. Jeg ønsket å søke jobb i babybutikk for jeg elsker alt til baby :hilarious::hilarious: på et tidspunkt hadde jeg 7 vogner:hilarious:

Nei, jeg har faktisk ikke sett så mye. Føler de fleste har så liten bag? Jeg kommer nok til å glo maaaasse så snart jeg får positiv test :hilarious:

Jeg har hørt om en vogn som er veldig dyr, det er nok Cybex priam som du sier. Jeg må se litt på den :hilarious:

Jeg har denne også, synes den er så nyyyyydelig! Dette er fra trilletur med nr 1❤️

[ATTACH]417701[/ATTACH]

Back
Topp