Svar på tråd

Haha kjenner til problemet, jeg drikker alt for mye vann :hilarious: ja se det! Da har du jo bevis selv på at det kan gå helt supert. ☺️ hååååper den klarer det, kom igjen nå kroppen!! ❤️

såååå gode nyheter også at du skal få hjelp nå!!! Nå ble jeg glad! Neste mandag er jo ikke lenge til! Hipp hurra! Hvis ikke kroppen fikser det selv nå så kan gynekologen hjelpe deg da. Har også lest at det er en forunderlig effekt at når kvinner står på venteliste for ivf f.eks. og vet at nå får de snart hjelp, så er det veldig mange som blir spontant gravide av seg selv. Og de kan ikke helt forklare hvorfor annet enn at det kan ha med at man da slipper ned skuldrene litt mer. Kanskje du nå kan få den effekten? Med vissheten om at nå skal du få hjelp og at du har gynekologen i ryggen? Føler det er godt å vite for min egen del, at nå får jeg tett oppfølging av min gynekolog. Hurra for ny gnist! Hadde vært fantastisk om du ble det og at vi kom i samme termingruppe!! :smiley-angelic001:gen014:love017

Vi så også på Bugaboo Donkey, den ser veldig fin ut! Men endte på foxen for den er litt bredere, også tenkte vi å kjøpe en butterfly til snuppa når spire kommer, den er så lett at man kan slenge den over skuldra. Og hun er jo veldig opptatt av å gå og løpe om dagen så usikker på hvor mye vi kommer til å ha bruk for vogn til henne om ca 1 år. Mulig søskenbrett er nok? Jeg også elsker vogner, kan gå i timesvis i butikken og prøve de alle sammen :hilarious: skikkelig irriterende kunde haha. Har du sett på noen flere til neste baby? Jeg liker godt cybex priam også... Den er fin men skamdyr, og nå har vi jo kjøpt vogn :p

Back
Topp