Svar på tråd

Mhm... Det er drøyt, er liten nok sjanse for å treffe når man har El hver måned lissom... Nå må det snart skje noe ja! Kanskje du kunne fått noe hjelp av gynekologen og? Hvis ikke testen slår ut nå snart? Nærmer seg snart ett år da... Metforminen er bra men ikke like bra som letrozol f.eks.

Ja, hadde akkurat begynt å senke skuldrene og tørre å tro på det lissom... Var jo veldig nervøs for å miste igjen. At det har skjedd 3 ganger på rad klarer jeg nesten ikke å tro på engang. Er spesielt vondt når "merkedagene" kommer, f.eks. satt jeg på sykehuset og skulle inn til gynekologen pga forrige abort også så jeg en høygravid dame som skulle inn til PKS, og det var akkurat den mnd jeg skulle hatt termin også med den første. Takk, god du er ❤️

Åå den er fin! Kikket mye på den når vi prøvde på å bli gravid med datteren vår, men de sluttet jo å selge den før hun kom.  :hilarious: typisk at du solgte den rett før dere bestemte dere! Er så rart med sånne ting altså... Men den er vel kanskje å finne på finn fortsatt? Vi har kjøpt Bugaboo fox 5, hadde Emmaljunga til snuppa men den er så svær og tung. Brukt sittedelen nå med snuppa og mye mer fornøyd med bugabooen ☺️ gleder meg til å teste bag-delen med ny baby :love017

Takk, håper det!! ❤️ samme til deg! Du har jo 2xførste pp bak deg, må bare få orden på den syklusen nå så sitter den sikkert!! :gen014:love7

Back
Topp