Svar på tråd

Tenkte jeg skulle stikke innom  her en tur og oppdatere... men så kom jeg på at jeg har ikke så mye å oppdatere om :depressed:

Det var deilig med en pause! Jeg ga opp alt, egentlig! Stakk til varmere strøk og nøyt livet! Jeg vippa litt frem og tilbake om jeg orket å prøve mer, om jeg bare skal være fornøyd med de 2 vi har. Det var travelt med 2 små på ferie, den ene dagen slo tanken meg "det hadde vært en katastrofe om jeg testet positivt nå!!" Men senere samme dag så jeg en baby på ca 2 mnd som smiiiilte masse til meg, så da var jeg tilbake til "jeg MÅ ha en til! Jeg er ikke ferdig!!" Hjernecellene mine dør av all denne tenkingen :smiley-angry003

Jeg er på cd 52 i dag og har trodd i noen dager at kroppen jobber med el. Men i dag slo tanken meg "mulig el var mandag 9.10??" Jeg leste tilbake i notatene mine fra dagene før og selve dagen, alle symptomene stemmer med el!! Jeg var jo på ferie, så tanken på el slo meg ikke :hilarious: det var også på cd 42, samme cd som jeg hadde el på i sist pp. Det kan jo stemme med alt jeg har kjent i magen de siste dagene, jeg er i dpo-land :smiley-angelic001

Vi hadde sex torsdag kveld, og om el var på mandag, så er det nok ikke så mye sjangs uansett.

I går startet jeg opp med riktig type myo-inositol. Håper den kan hjelpe på neste pp. :)

Lykken av å komme tilbake var å se noen av de andre med lang syklus  hadde blitt gravide ❤️❤️

[ATTACH]417359[/ATTACH]

Back
Topp