Tenkte jeg skulle stikke innom her en tur og oppdatere... men så kom jeg på at jeg har ikke så mye å oppdatere om 
Det var deilig med en pause! Jeg ga opp alt, egentlig! Stakk til varmere strøk og nøyt livet! Jeg vippa litt frem og tilbake om jeg orket å prøve mer, om jeg bare skal være fornøyd med de 2 vi har. Det var travelt med 2 små på ferie, den ene dagen slo tanken meg "det hadde vært en katastrofe om jeg testet positivt nå!!" Men senere samme dag så jeg en baby på ca 2 mnd som smiiiilte masse til meg, så da var jeg tilbake til "jeg MÅ ha en til! Jeg er ikke ferdig!!" Hjernecellene mine dør av all denne tenkingen 
Jeg er på cd 52 i dag og har trodd i noen dager at kroppen jobber med el. Men i dag slo tanken meg "mulig el var mandag 9.10??" Jeg leste tilbake i notatene mine fra dagene før og selve dagen, alle symptomene stemmer med el!! Jeg var jo på ferie, så tanken på el slo meg ikke
det var også på cd 42, samme cd som jeg hadde el på i sist pp. Det kan jo stemme med alt jeg har kjent i magen de siste dagene, jeg er i dpo-land 
Vi hadde sex torsdag kveld, og om el var på mandag, så er det nok ikke så mye sjangs uansett.
I går startet jeg opp med riktig type myo-inositol. Håper den kan hjelpe på neste pp. 
Lykken av å komme tilbake var å se noen av de andre med lang syklus hadde blitt gravide 

[ATTACH]417359[/ATTACH]