Pastellamor

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Gratulerer med 500 innlegg[:D] Halvveis til 1000 nå du! *klem*

HEHE takk linda!!! Tar snart igjen deg nå... Så pass deg!!!

Ja, du kommer jo etter med stormskritt du nå.. Jeg må vel begynne å være her litt oftere igjen[8D]

legg fra deg teppet nå

Det er jo umulig da.. Mens jeg nå har deg her kan jeg jo benytte muligheten til å takke kjempe masse for at du viste meg teppet og lot meg kjøpe likens! Samtidig vil jeg takke for at du er en sånn god venn som du er og for at jeg fikk muligheten til å bli kjent med deg!
DU ER BARE HELSKJØNN!!

Tusen takk jenter!!! Jeg er kjempeglad for at jeg blei kjent med dere å!!!
Og Linda håper vi får mange sånne kvelder som vi hadde på mandag...

Det håper jeg også[:D] Var kjempe trivelig.. Kanskje du må ta meg på luftetur neste gang.. Så blir det kafé igjen[:D]

Grattis!![:D]

Hehe! Her sitter jeg og føler jeg har vært medlem kjempelenge, men har pinadø ikke runda 500 engan,g hvis jeg har runda 400! Føler jo at det eneste jeg gjør er å sitte her inne! [:o] Tror det er noen som jukser med antall innlegg jeg har hatt!![:-]

MEN!! Kan jo unnskylde med at jeg var jo borte i flere uker da vi flytta![:D]

Dette blir nr. 497! Så nå tar jeg igjen dere alle sammen!!

hehe[:D]
Fortsett med det der....hihi[:D]

Herregud, du er jo RETT rundt hjørnet du.. Du får jo 500 før denne kvelden er omme du!

hehe Det er ikke lenge til du har 500 da tillmusa!!!

Linda!! Ja nå er du jo gammel nok ti å gå på meieriet å... Tjihi...
En kafetur hadde ikke vært å forakte... Skal sikkert en tur til byen på lørdag med ungene og det blir sikkert kafe da... Men du er
vel ikke våken på formiddagen du... Møte Samboeren og barna...

Tihi.. Jeg er blitt stor pike nå! [:D]
HVA? formiddagen?? Er det noe nytt eller?? Det der har jeg aldri hørt om altså... *gruble*

jeg syns jeg hører du snorker hele dagen mens jeg er på jobb!!! Det er ikke så langt unna rett over vannet vet du fra jobb til deg...

Hehe.. Det er det eneste positive med å plutselig være uten jobb! ENDELIG får jeg sooove.. Gjett at jeg har savnet det altså.. Lå jo å vridde meg i timesvis før jeg sovnet å gikk på jobb med 1 til 2 timer søvn.. Trodde jeg skulle dø da helga kom!

Jepp! Nå er det like før!! Johoo!![:D]

det skjønner jeg godt!!!!

Beste med hele driten[8D] Sliter jo enda med å få sove så, men nå våkner jeg ikke så lett mer! Døds deili.. For min del kan jeg godt ligge å porke til Eirik kommer hjem fra jobb[8D]

Vet det!!! Er det ikke litt frustrerende å miste så mye av dagen? Hadde blitt helt tullete i hue jeg om jeg ikke skulle få noe ut
av noen dager!!!

Back
Topp