Pastella??

Sarah78

Elsker forumet
Gikk det rett i vasken for deg oxo denne mnd?
Det gikk rett vest for meg....så jeg lader opp til ny runde...

JADDA her gikk det rett i dass... Eller skal jeg si bindet???
Begynte i dag!!! DRITT altså...
Ny runde med gynekolog og pergotime denne mnd så vi får se om det kanskje skjer noe snart...
Samboeren min mener at kroppen gjør seg klar nå for det skjer så mye med den nå...
Håper han har rett!!!
Lykke til med ny mnd og nye muligheter for deg!!! krysser fingrene for deg denne mnd...

Ja det er helt utrolig!!!
Jo takk for det!!!
Håper jo alle snart får en boll ei ovnene!!!

bedre lykke neste prøveperiode til dere alle tre[;)]

Takk maysen!!!

Uffda Pastella [&:][&:][&:]

Så kjedelig da...sukk! Vet hvordan det er å få det i bindet...skikkelig "en på trynet" hver gang!!!
Men neste mnd...DA! Bare pass deg TANTE "reis til H*****"...hehe

Klem fra kathrine

Takk Kathrine... Håper du har rett og at du har jaga bort tanta for godt!!!

lurte på hva er pergotime?

Hormontabletter som setter i gang systemet!!! Eller gjør at el skal dukke opp!!! Det er en tråd fra i går hvor det står forklart bedre!!!

okey. har brukt hormontabeletter jeg og. men sluttet etter tre kurer. og nå har jeg mens hver mnd på dagen. så da skal jeg klarte det uten har jeg tenkt[;)] har klart det før men da mistet jeg[&o] men det er like greit nå for hadde det ikke skjedd hadde jeg heller ikke funnet mannen i mitt liv og jeg hadde vært alene mamma.

ja, du sier noe der gitt. men oktober skal bli vår måned! skal bli mange juli babyer, hehe[;)] passer fint det, sol og sommer, hehe

LYKKE TIL NESTE GANG TIL DERE BEGGE...
DET ER JO NESTE MND SOM ER DEN STORE BLI GRAVID MND...
ELLER IVERTFALL FINNE UT AT DU ER GRAVID...

det hadde vært ei fin tid å fått barn på[:D] så tvi tvi der ute i norges land[:)]

Back
Topp