Missi_85 Elsker forumet 24 Jan 2010 #1 Gi meg din beste oppskrift på pastasalat [:D] Er jo kjempenammis, men har aldri prøvd å lage selv før.. Sååå.. sleng ut oppskrifter jenter[:)]
Gi meg din beste oppskrift på pastasalat [:D] Er jo kjempenammis, men har aldri prøvd å lage selv før.. Sååå.. sleng ut oppskrifter jenter[:)]
L Lillian86 Betatt av forumet 24 Jan 2010 #2 Hei. River opp kyllingbiter Hakker opp litt skinke agurk tomat små ostebiter litt purre koker pasta mais veldig godt,og VELDIG enkelt. hehe [:)]
Hei. River opp kyllingbiter Hakker opp litt skinke agurk tomat små ostebiter litt purre koker pasta mais veldig godt,og VELDIG enkelt. hehe [:)]
L Lillian86 Betatt av forumet 24 Jan 2010 #3 Også er det godt med små baguetter som skal inn i ovnen ca.10 min,og ha litt smør på dem . . .
Missi_85 Elsker forumet 24 Jan 2010 #4 Ok, høres ikke for vanskelig ut [:D] Men blandes rømmen inn i salaten eller har man den ved siden av??
Ok, høres ikke for vanskelig ut [:D] Men blandes rømmen inn i salaten eller har man den ved siden av??
M mamma81* Flørter med forumet 24 Jan 2010 #5 Bland et pestoglass (eller så mye du vil ha) i den ferdigkokte pastaen. Ruccola og isbergsalat rødløk cherrytomater spekepølse i biter fetaost Nam!
Bland et pestoglass (eller så mye du vil ha) i den ferdigkokte pastaen. Ruccola og isbergsalat rødløk cherrytomater spekepølse i biter fetaost Nam!
Wenche_tutla Elsker forumet 24 Jan 2010 #6 full korn pasta skruer 1 beger rømme 1 pk dipp pulver(holanday d d heter ?) sukker erter paprika løk agurk skinkeboks holder seg bra i 3 dager
full korn pasta skruer 1 beger rømme 1 pk dipp pulver(holanday d d heter ?) sukker erter paprika løk agurk skinkeboks holder seg bra i 3 dager
Missi_85 Elsker forumet 24 Jan 2010 #7 ORIGINAL: HomeMade2 full korn pasta skruer 1 beger rømme 1 pk dipp pulver(holanday d d heter ?) sukker erter paprika løk agurk skinkeboks holder seg bra i 3 dager Det må testes, høres kjempegodt ut [:D][:D]
ORIGINAL: HomeMade2 full korn pasta skruer 1 beger rømme 1 pk dipp pulver(holanday d d heter ?) sukker erter paprika løk agurk skinkeboks holder seg bra i 3 dager Det må testes, høres kjempegodt ut [:D][:D]