Passert termin og tanker rundt dette

Detteharjegaldrigjorfør

Andre møte med forumet
Hei

Nå er jo november straks over og mange i gruppa har nok fått sine små nå. Men må jo spørre, er det andre enn meg her som har passert termin og venter i spenning på om det faktisk blir november baby, eller om nurket bestemmer seg for desember isteden? Er selv førstegangsfødende og kjenner det er mange tanker som dukker opp nå etter at termindato (26/11) er passert. Betyr det at jeg kan vente meg stor baby? Hva skjer på en trivsels/overtidskontroll? Kommer jeg til å være gravid for alltid?

Også er det dette med coronaviruset da.. selv om det visstnok ikke skal være verst for babyer mtp. Risiko, så er det en ekstra stressfaktor. Særlig med to bonusbarn som har delt bosted og er på skole osv.

Jaja, flere her i noenlunde samme båt og med mange tanker som surrer?:woot::bored::hilarious:
 
Jeg sitter også her - på termindato og ingenting har skjedd.
Er også redd for at det blir desember før denne karen har tenkt seg ut... :shifty:

Med førstemann fødte jeg 3 dager på overtid, men baby var ikke svær likevel, - han var vel 3760 gram, helt normal vil jeg si :)
 
Fødte min første 12 dager på overtid, 3140 gram. Nr 2 kom 8 dager over og var 3670 gram, sånn
 
Ligger her enda jeg også, termin i dag. Fødte første 10 dager før termin, så dette er en ren mare i forhold. Fryktelig utålmodig og lei nå :( Jeg vet jeg har stor baby. Var på kontroll forrige uke og ble estimert til 4200g da. Ny kontroll på tirsdag og mulig igangsetting kjapt pga størrelsen!
 
Aldri kjekt med den overtiden. Jeg hadde jo termin i oktober, men fødte 01.11, 3 dager etter termin. Det er faktisk den korteste perioden jeg har gått gravid siden storesøster er født 7 dager etter termin og storebror 13 dager etter :dead:

Trenger ikke nødvendigvis bety store barn. Alle mine 3 lå mellom 3300 og 3500.

Med mellomste måtte jeg bli satt i gang, men var like grei fødselsopplevelse det som de to andre.

Lykke til :happy:
 
Back
Topp