Passer ringene deres enda?

Haha, jeg har ikke fått på ringene siden sist graviditet i 2015 [emoji28] Hvis den ikke passer til neste sommer, 6 mnd etter fødsel, så leverer jeg den inn til en utvidning [emoji23] Huff! Akkurat som om leddene i fingrene har blitt kraftigere

Mine passer enda. Selv om jeg har lagt på meg 6 kg, men enn så lenge har jeg ikke fått noe vann/opphovnet i kroppen.

Mine er for store :P

Mine passer enda men tror ikke det er lenge til jeg må ta de av. Er vanskelig å ta de av om kveldene nå[emoji23][emoji85]

Passer enda ja, men merker de sitter bedre på utover kvelden. Merker jeg begynner å få litt vann på kvelden. :wideyed:

Haha, jeg har ikke fått på ringene siden sist graviditet i 2015 [emoji28] Hvis den ikke passer til neste sommer, 6 mnd etter fødsel, så leverer jeg den inn til en utvidning [emoji23] Huff! Akkurat som om leddene i fingrene har blitt kraftigere

Går sikkert med fingrene. Føttene mine blir større etter svangerskap. Spesielt etter første. Da gikk jeg opp en hel str.

Jeg har gode merker etter sokkene på kvelden nå. Så vannet er nok kommet for å bli her også. Ser ingenting på hendene enda, men siden ringene er så trange. Må jeg jo ha fått vann der også

Ja, men eneste grunnen er vel at gifteringen i utgangspunktet er litt for stor [emoji23] kan ikkje justere størrelse på den da den er laget i sirkonium(eller hvordan det skrives)

18736d68b045d39e500602060099b058.jpg

Sånn ser den ut er en veldig hardt materiale som utvinnes i titan produlsjon.
Zirkonium brukes blant annet i legeringer til kjernereaktorer, romfart, kirurgisk utstyr og flyindustri.
Siste setning er fra Wikipedia [emoji23]
Så artig med noe som ikke er helt vanlig! Ringen er kjempe fin

Så artig med noe som ikke er helt vanlig! Ringen er kjempe fin
Ingen av oss er serlig glad i gull og sånne ting og jeg vil hvertfall ikkje ha diamanter [emoji23] så da fant han disse og jeg har elsket dem siden dag 1. Brukte de også som forlovelsesringer [emoji4]

Back
Topp