Passer eller kræsjer?

Råsa Muffin

Gift med forumet
Har Leah og William fra før .. Nr 3 kommer til å hete Emely [:D]

Tenker på om det kræsjer i uttale, ikke skrive måte! Om de passer når du sier navnene liksom..

Da ville jeg kanskje skrevet Emilie.
Emely høres hjemmesnekret ut i skrivemåten, og Emily (som det egentlig skrives) og blir for amerikansk liksom.

ORIGINAL: *yummymummy*

Emely høres hjemmesnekret ut i skrivemåten, og Emily (som det egentlig skrives) og blir for amerikansk liksom.

Emilie blir jo ett annet navn [:)]
Emely eller Emeli blir i såfall skrivemåte [:)]

Emely for meg blir bare helt feil, synes det høres ut som noen har hørt et amerikansk navn som de ikke vet hvordan skal skrives...

Men synes Leah, William og Emily er samme gate og ikke en kræsjkombinasjon (men jeg ville helt klart skrevet det Emily, eventuelt Emeli men da uttales det også anderledes)

ORIGINAL: AMAAS2011

ei jeg kjenner fra sverige heter emily men det skrives emilie [:)]

men det må da være søkke tungt? å ALLTID måtte rette på hvordan folk leser navnet ditt liksom...

ORIGINAL: veteran

men det må da være søkke tungt? å ALLTID måtte rette på hvordan folk leser navnet ditt liksom...

Det tenker jeg også .. Og skal man lese opp det navnet så leser man det " Emilie rett frem, ikke Emily " [:)]

Det må de jo UANSETT så lenge hun vil stave det EmEly...

Nydelige navn som passet kjempefint sammen! [:)]

ORIGINAL: Chinchilla

Nydelige navn som passet kjempefint sammen! [:)]

Takk for svar [:D]

Første personen som har klart å svare på spørsmålet [:D]

ORIGINAL: Froskegele

Det må de jo UANSETT så lenge hun vil stave det EmEly...

Sign.

Ville gått for Emilie eller Emily.

ORIGINAL: Fuglen

Syns det passet kjempefint sammen [:)] Gratulerer med nydelig navnevalg!

Takk for det [:D]

syntes det passet kjempefint [:)]

Synes det var fint jeg [:)]

Syns det passer fint eg! Emilie blir jo kjedelig da... Nei, gå for Emely du [:)]

Syns og det er fint og det passet bra sammen, det var en fin svung når man sier de sammen[:)]

ORIGINAL: *yummymummy*

Jeg vet om en Emely og syns det er kjempefint.
Og passer da greit med de andre... ettersom de og kan uttales litt engelsk også om man vil.

Back
Topp