passer dette til Harry?

Molly80

Forumet er livet
Jonny... Altså Harry Jonny? Eller blir det for mye liksom? Andre navn som passer bedre til Harry?

[8D]

beklager, men jeg synes ingen navn passer med Harry[8D]  Med mindre han er svensk, har ølmage og grilldress...

ORIGINAL: Miss SWAG a lot

beklager, men jeg synes ingen navn passer med Harry[8D]  Med mindre han er svensk, har ølmage og grilldress...

Lurer på om det kanskje er en spøk jeg altså..[8D][:D]

Harry Ronny kanskje???[:)]

Åh... Harry Ronny klang bra [8D]

grilldress i str 52 er kjøpt inn alt, så det er ikke no problem[8D]

Hva med Kjell? eller Egil? nei, vanskelig den der.. tenker på den i natt så kommer jeg tilbake til deg med løsningen i morgen!

Harry Guttorm, tror det var en kompis av morfar som het det [8D]

ORIGINAL: hirly

Hva med Kjell? eller Egil? nei, vanskelig den der.. tenker på den i natt så kommer jeg tilbake til deg med løsningen i morgen!

gjør det. Verden er full av for mange muligheter. Men Kjell Harry klang jo bra!

Hm... Harry Harry og Jonny Jonny om de var tvillinger kanskje? [8D]

Guttorm... Det navnet har jeg ikke tenkt på en gang. Takk for tips![:)]

ORIGINAL: Rimpro

hadde en "kjæreste" i barnehagen som het Paul-Harry :)

hm... Ikke mange Harryer som er under 50 nå vil jeg tro... Men tydeligvis noen...

ORIGINAL: Molly80

ORIGINAL: Rimpro

hadde en "kjæreste" i barnehagen som het Paul-Harry :)

hm... Ikke mange Harryer som er under 50 nå vil jeg tro... Men tydeligvis noen...

Harry Potter er også ganske kult [8D][:D]

Kjenner en Harry sebastian:) eller kjenner og kjenner fru blom.-- han er da bare noen månedr gammel!

Stein Harry!

Jon Harry!! [:)]

Farfar heter Harry Rafael [:D] Å er svensk med ølmage [8D] Mangler bare grilldressen da [:D]

Her blir det vanskelig velge gitt. Så mange fine forslag. Stein Harry klang jo bare så bra! [:)]

Back
Topp