Passer dette inn hos oss??

Lene1986

Forumet er livet

Suns det er litt fint. Men er så usikker på om det passer inn her.

Er det ett bilde? Eller gardiner? Eller? [:D]

ORIGINAL: Vand

Hehe.. Ett teppe [8D]

ORIGINAL: Lene1986

Hehe.. Ett teppe [8D]

Ja, det passer godt inn! [:D]

Hehe.. Ett teppe [8D]

Ja, det passer godt inn! [:D]
Koster bare 198 kr eller noe sånn. SÅ tror vi prøver [:D] Passer det ikke i stua kan mannen ha det på kontoret [8D]

Det blir så vanskelig når du tar bilde - fargene i møblene dine og på veggene blir jo annerledes når det blir tatt bilde av... alt ser veldig veldig brunt ut på bildet. Men jeg mener å huske at det ikke er slik[8D] syns du skal prøve sidne den var billig[:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Det blir så vanskelig når du tar bilde - fargene i møblene dine og på veggene blir jo annerledes når det blir tatt bilde av... alt ser veldig veldig brunt ut på bildet. Men jeg mener å huske at det ikke er slik[8D] syns du skal prøve sidne den var billig[:D]
Det er ganske brunt [8D] Men veggene er det litt grått i. Men skal jo med tia kjøpe ny sofa da. Vil ha grå tror jeg [:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Det er ganske brunt [8D] Men veggene er det litt grått i. Men skal jo med tia kjøpe ny sofa da. Vil ha grå tror jeg [:D]

Det var det jeg tenkte -at teppet kan "binde sammen" litt stuen på en måtte med grått teppe[:D]

Back
Topp