Passe mengde godteri

Kengu

Forumet er livet
VIP
Hva tenker du er pssse mengde for 5 dager på leirskole?
De får lov å ha med hjemmefra men i passe mengde.
Ser jo det er stor forskjell i hva man tenker er det , så hva mener du?

6pk med små kvikklunsj, en pakke kjeks eller to, en pose godteri? Med sånn 6pk små kvikklunsj er det jo en liten sjokolade hver dag. Skal de ha kosestund hver kveld? Vi fikk ikke ha med oss noe. Urettferdig haha :)

Jeg har ikke barn på den alderen, men tenker man kunne gitt maks 5 ganger det man gir på en lørdag som lørdagsgodt. De skal jo leve på mer enn godteri, samtidig skal de ikke føle at de fikk bare litt mens vennene fikk masse. Husker mamma sendte med kun 1 kvikk lunsj når jeg var liten, da syns jeg det var så lite at jeg sa til de andre at jeg glemte godteriet igjen hjemme på veien ut døra, jeg var så flau siden de andre fikk en stor godtepose og jeg fikk en kvikklunsj som jeg ikke syns var så godt.

Fantastisk imponerende skrevet...

Tror kansje jeg ville tatt en telefon til lærer eller andre foreldre jeg.

6pk med små kvikklunsj, en pakke kjeks eller to, en pose godteri? Med sånn 6pk små kvikklunsj er det jo en liten sjokolade hver dag. Skal de ha kosestund hver kveld? Vi fikk ikke ha med oss noe. Urettferdig haha :)
Ja de sitter jo sammen på kveldene alle sammen og koser seg
He he ikke vi heller , men vi kunne kjøpe i kiosken da ;)
Her får dehekker ta med godteri og mindre penger enn de i fjor

Har dere ikke foreldreside på fb?
De hadde ikke med seg godteri her når de var på leirskole, men kiosk der de kunne kjøpe- fikk ha med seg 200kr i lommepenger;)

Og da var svaret "Passe mengde"?
Kan dere ikke bli enig om en sum da? Alle får ha med godteri for 100kr foreksempel?
Ingen sum, er tre skoler å lærerne har kommetfram til dette
Derfor lurer jeg på hva dere andre som passe mengde?
Jeg vet hva vi tar med og noen andre

Litt smågodt (ca 20 smågodtbiter i middels størrelse) og en liten pose potetgull og en halv liter brus.

Det er vel ikke meningen å spise godteri hver dag?

Back
Topp