Passe Britax multitech i Citroen xsara?

*Joha*

Gift med forumet
Vurderer å kjøpe dette til minibølla og bør vel kanskje utnytte tilbudet som er på barnas hus for tida. Men er det sånn at vi MÅ prøve setet i bilen før vi kjøper det? Kan vi risikere at det ikkje passer?? Har forresten ein Citroen Xsara stasjonsvogn, som iflg NAF skal vere romlig innvendig.
Noken med tilsvarande bil og samme sete??

[:)]

Kan ikke hjelpe deg, for lurer på akkurat det samme! bare at vi kjører bmw 320 stasjonsvogn..

Man kan risikere at det ikke passer ja, har ikke bare med plassen å gjøre men også utformingen/hellingen på baksetet i akkurat din bil. Det går jo an å sjanse på det og selge det igjen om det ikke passer. Kan være vanskelig å få byttet det inn igjen i butikken når det første er kjøpt.

Om du er heldig kanskje noen med samme bil ser tråden, et lite tips er å legge inn navnet/modell på bilen også i overskriften på tråden [;)]

ORIGINAL: Helene Harefrøken

Man kan risikere at det ikke passer ja, har ikke bare med plassen å gjøre men også utformingen/hellingen på baksetet i akkurat din bil. Det går jo an å sjanse på det og selge det igjen om det ikke passer. Kan være vanskelig å få byttet det inn igjen i butikken når det første er kjøpt.

Om du er heldig kanskje noen med samme bil ser tråden, et lite tips er å legge inn navnet/modell på bilen også i overskriften på tråden [;)]

Navnet på bilen står i innlegget[;)] Modell husker eg ikkje...

Ja, jeg ser det men jeg mener selve tittelen på tråden slik at det syntes ute på forumet for alle som bare ser overskriften [;)]

du kan dra til butikken og høre om du kan prøve det... dessuten så skal de ha en liste over hvilke seter som passer... det var hvertfall det da jeg kjøpte det setet...

ORIGINAL: Helene Harefrøken

Ja, jeg ser det men jeg mener selve tittelen på tråden slik at det syntes ute på forumet for alle som bare ser overskriften [;)]

Åh, ja. Ikkje så dumt det [:D]

Jeg er looor [;)]

Back
Topp