Passbilde

*RSB*

Hey
Assistert-jentene
Febbisbebbis'18
Er det nøye at det er passbilde man har med på første kontroll? Har ikke passbilde eller en fotoboks her i nærheten, men har jo vanlige bilder eller kan skrive ut bilde på fargepapir via en slik passbilde-app.
Ellers tenkte vi også at vi kan jo se etter en fotoboks i Trondheim før vi skal inn til kontroll.
Hvor nøye er dette? :)

Vi tilhører Porsgrunn da, men glemte bort hele bildegreia. Så da vi kom på forsamtale sendte jeg bilder jeg hadde på mobilen på Mail til de. Det gikk helt fint der iallfall :)

Vi hører til stolav og vi tok bare vanlige bilder av ansiktet og skrev ut på fotopapir hjemme og det gikk bra :-) vi skrev ut minste str da, de har bildene i mappen/journalen deres og de klipper det til hvis det er for stort

Vi hører til stolav og vi tok bare vanlige bilder av ansiktet og skrev ut på fotopapir hjemme og det gikk bra :) vi skrev ut minste str da, de har bildene i mappen/journalen deres og de klipper det til hvis det er for stort
Ok, da prøver vi å bruke noen vi har :) I verste fall får vi vel beskjed om å ta med nye og da kan vi ta nye i Trondheim til neste kontroll :)

Hva slags kontroll er det snakk om her som dere trenger bilder til??

Oi, det har jeg aldri hørt om før.
Hva skal de med det?
Vi har aldri legitimert oss ved noen kontroller, hverken "vanlige" eller noen av våre mange ultralyd-kontroller.
Kjenner ingen andre som har opplevd det heller.

Kanskje det varierer litt fra sted til sted? :)

Oi, det har jeg aldri hørt om før.
Hva skal de med det?
Vi har aldri legitimert oss ved noen kontroller, hverken "vanlige" eller noen av våre mange ultralyd-kontroller.
Kjenner ingen andre som har opplevd det heller.

Kanskje det varierer litt fra sted til sted? :)
Dette gjelder ved prøverørsforsøk altså, ikke ved vanlige UL i graviditeter :)

Vi tok bilder hjemme og skrev ut. Sånne helt greie hvor ansiktet vises godt. Det gikk helt fint. Glemte dem den dagen vi skulle ha dem med så leverte dem på første kontroll eller noe slikt :)

Vi var gjennom et avbrutt forsøk, og fikk aldri beskjed om å ta med bilder..
Er dette nytt for i år? o_O

Hadde vårt ved Haugesund, offentlig.

Nei, vi begynte i 2014 :p de ber om legitimasjon ved uttak og innsett hos meg. Og hos mannen ved sæd-prøve. Og bruker bildene for å se at vi er de samme som sist vi var inne tror jeg :) er bare ekstra sikkerhet for deres del, på at de som får gjennomført behandlingen er de som har fått den godkjent :)

Det er forskjellig fra klinikk til klinikk:) På Riksen har de aldri bedt om verken bilder eller legitimasjon. Eneste man gjør er å skrive under på et papir ved uttak og må si personnummer muntlig ved uttak/innsett.

Jeg var i Trondheim forrige uke. Tok bildet etter første ul og leverte på neste og det var ikke noe problem. Mannen leverte den dagen han kom.

Vanlig bilde går nok fint. Kjøpesenteret som heter Torget har automat for passbilde.

Jeg var i Trondheim forrige uke. Tok bildet etter første ul og leverte på neste og det var ikke noe problem. Mannen leverte den dagen han kom.

Vanlig bilde går nok fint. Kjøpesenteret som heter Torget har automat for passbilde.
Takk for svar :) Så bra, vi skal bo like ved torget :)

Back
Topp