passat stasjonsvogn+ spørsmål

popi

Forelsket i forumet
Vi driver å kikker på ny bil... nå har vi en polo ( som jeg ELSKER ) men vi trenger en større bil med tanke på vogn og sånn[:D] Lurer på om noen her har passat stasjonsvogn???

* Hvordan er bagasje plassen???
* Er dere fornøyd med bilen???

evt. noen andre familie biler å anbefale??

jeg har det.... kjempe fornøyd med den[:D] syntes det er god plass i den[:D]

Vi har passat. Er kjempe fornøyd!
Er god bagasje plass i den og god baksete plass.

Noe mer du lurer på?

Vi kikker veldig på passat ja [:D] særlig sambo ...
Jeg er avhengig av at det er automat da!!!

Bare det er god bagasje plass og grei plass til barnesete til Mille Sofie[:D]

de helt nye passatene er mindre enn de som kom for to år siden og nedover... vi tenkte på passat,men nå er den nye plutselig ikke så mye større enn vår nåværende bil. så her ser vi på volvo v70,skoda og audi

Vi har akta graco duologic 2 til Julian, et forholdsvis stort sete og jeg har bra plass i framsetet. (jeg er 170cm)

Vi har Passat stasjonsvogn[:)]

Vår bil er 98-modell da, så ikke av de nyeste årsmodellene. Men den går som ei klokke og vi har ikke hatt noe problemer med den. Mannen min er 1.93 høy og Passat var den eneste stasjonsvognen han fikk ordentlig plass fremme i faktisk. I andre biler kom han nesten opp i taket og satt trangt når han skulle kjøre. Bagasjeplassen er god, selv om jeg drømmer om enda bedre plass - men da må man kjøpe Caravelle eller noe sånt. Men det har ikke vært noe problem å ha en stor Emmaljunga Edge i bagasjerommet + litt bagasje i tillegg.

Det er god plass i baksetene også, jeg har prøvd ett BeSafe Izi Kid sete i den og det passet fint. Men vi kunne ikke hatt det bak førersetet, for når mannen kjører er førersetet helt bak så da hadde det blitt for trangt til babysetet bak der. Vi er i allefall kjempefornøyde med Passat! 

Vi hadde en gammel passat og plassmessig var vi veldig fornøyd med den. Nå har vi Toyota Avensis og er ENDA mer fornøyd (Sikkert fordi den er 20 år nyere enn passaten var... hahaha)

hehe,hva modell? vi skal ha automat,diesel,skinnseter og sånt!
ORIGINAL: Lille*meg

ORIGINAL: ohBaby!

de helt nye passatene er mindre enn de som kom for to år siden og nedover... vi tenkte på passat,men nå er den nye plutselig ikke så mye større enn vår nåværende bil. så her ser vi på volvo v70,skoda og audi

Vi har en audi A6 til salgs[8D]

skoda octavia har like "lite" bagasjerom som golf stv, dvs mindre enn passat.. tror det gjelder audi a4 å..

vi har og det er  greit med plass i den. ikke noe problem med vogn og litt til for å reise bort liksom.
det er litt trangt med 3 seter i baksetet, men det går akkurat..

bilen vi har er gammel og masse tull med, så vi er på utkikk etter ny bil. da en audi a6. den er like stor som passaten og vi trenger jo ikke større plass så regner med det holder.

Vi har passat 98-modell og er knakende fornøyd! Kommer nok til å kjøpe passat neste gang også! Bagasjerommet er knallstort så vognen kan jo nesten stå utslått bak! [:)]

Her har ikke vi hatt problemer med bilen i det heletatt. Den tikker og går! [:D]

ORIGINAL: lenekp

Vi har passat 98-modell og er knakende fornøyd! Kommer nok til å kjøpe passat neste gang også! Bagasjerommet er knallstort så vognen kan jo nesten stå utslått bak! [:)]

Her har ikke vi hatt problemer med bilen i det heletatt. Den tikker og går! [:D]

Da lurer jeg på hvilken vogn dere har[:D]

vi skal ha a6 eller skoda superb,så de er større allefall
ORIGINAL: #Kari#

skoda octavia har like "lite" bagasjerom som golf stv, dvs mindre enn passat.. tror det gjelder audi a4 å..

Back
Topp