Pass

• Trådstarter Trådstarter Frk.Celin
  • Opprettet Opprettet
F

Frk.Celin

Guest
Må fikse pass til småen nå. Hadde egentlig tenkt å trille ned til byen og få gjort det uten pappan (med
underskrift og kopi av førerkortet hans). Men holder det, eller må han være med ned selv?! [8|]

Tror han må være med.

ORIGINAL: Cathee

Tror han må være med.

tror jeg også

Her måtte han ikke være med [:)]
men fikk ett skriv jeg måtte ta med hjem som vi skrev under på.
så gikk jeg ned med dette skrivet og passene våre [:)]

du kan få laget pass hvis du har med fullmakt. Fås hos politiet...og du må ha med hans legitimasjon event kopi av det...Det var i allefall slik da søsteren min lagde den..

Det holder nok, hvis han har skrivd at han gir fullmakt til for å ordne pass småen.
Her hadde vi med passet hans, og han skrev et brev han ga meg fullmakt til meg for å ordne pass for vesla. Vi sleit litt med å få ordentlig bilde, men det funka etterhvert, sikkert lettere nå når de er eldre.. 
Fikk passet dagen etter :)

Han kan kjøre innom etter jobb å skrive under hos politiet? [:)]

Her rakk det med at jeg tok med förerkortet hans og et skriv der han ga meg fullmakt.
Men jeg hadde ringt og spurt om det funket först da. Og det var ok.

Ring og hör vel. De burde jo ha samme regler, men går jo höre likevel.[:)]

Her holdt det at jeg hadde med pappan sitt pass og et ark der han hadde skrevet at han gav fullmakt til meg om å skaffe pass til snuppa.

Tips til å ordne bilde er å gå til en fotograf der babisen kan ligge på gulvet og bli tatt bilde av. Det fungerte i alle fall veldig bra her.[:D]

Back
Topp