Pass til de små?

~moonlight~

Elsker forumet
herregud jeg er trege! Helt "glemt" at jenta vår må ha pass. [&:] Reiser 28 august, så jeg bør vel forte meg?

Noen som vet hvor lang tid det tar?

Hva må jeg ha med??

Rekker nok det.. dere begge må være med og så må du ha med fødselsatesten og pass bilde da.. hehe

ORIGINAL: sesa

Rekker nok det.. dere begge må være med og så må du ha med fødselsatesten og pass bilde da.. hehe

Har ikke fått noe fødselattest en gang vi..??.[8|] Får man det i posten?

ORIGINAL: *Dicte*

Har du sendt inn navnepapirene? Man får fødselsatesten i posten etter at navnepapirene er sendt inn

ORIGINAL: mollymoo

Har du sendt inn navnepapirene? Man får fødselsatesten i posten etter at navnepapirene er sendt inn

Sendte de faktisk forrige uke tror jeg. [:)] Håper det ikke tar så lang tid før vi får den attesten da. [:D] Noen som har erfaring med det?

Sendte de faktisk forrige uke tror jeg. [:)] Håper det ikke tar så lang tid før vi får den attesten da. [:D] Noen som har erfaring med det?

quote:

quote:

quote:

Har ikke fått noe fødselattest en gang vi..??. Får man det i posten?

Tok ikke mange dagene her..

Ang pass så skal det ikke ta mer en ti dager. Vet ikke om det er virkedager eller ei.
Ang fødselsattest så ville jeg tatt kontakt med lignongslontoret. Tror det er skatt øst/ vest/ nord/ sør. De du sendte det til hvis du ikke har fått det om noen dager.

Bildet tok vi hos fotograf. Er hvis strenge regler til det.

Det kommer helt ann på kommunen din hvor raske evt treige de er [:-]
Når vi bestilte pass til Markus så fikk vi det 2 dager etterpå [:)]

Fødselsattesten fikk vi etter 2 dager, men da skrev dem haster på den da vi trengte det kjapt pga pass :)

Passet fikk vi dag 2 etter at det ble bestilt, det ble det også skrevet haster på. Bestilte det på mandag midt i fellesferien og fikk det i posten onsdagen etterpå. Vi skulle reise fredagen etter det igjen så vi hadde ikke mange dagene på oss :)

Jeg gikk in å hentet fødselsattesten hennes på ligningskontoret. For da vi skulle ha pass hastet det litt for i reiste da hun var 5 uker gammel. Men her tok det kun 4 dager så hadde jeg passet og det var da det var litt travelt. Men er jo stor forskjell på hvor du bor. Men du kan og gå på politi stasjonen og få papirene du trenger. For begge foreldre må skrive under og hvis han ikke blir med når du skal levere papirene ¨må du ha skriftlig tillatelse fra han og legitimasjon fra han med deg.

Back
Topp