Pass til barna

Mammaigjen2013

Forelsket i forumet
Hei

Vet det er noen her som har vært ute å reist med barna! Hvordan gjorde dere det når dere skulle fikse pass?! De må ha eget pass sant? Hvordan gjorde dere det da med bilde!?? Kan ikke skjønne hvordan jeg skal få minsten til å sitte stille lenge nok til å få tatt et ordentlig bilde på stasjonen?!! Er det noe annet jeg må passe på/huske på når jeg skal ordne pass?!

Vi fikk ikke lov til å ta bilde på stasjonen, akkurat på grunn av at de ikke ble noe bra siden små barn sitter urolig. Tok passbilder hos fotograf, 80 kr tror jeg. Enten må dere begge være tilstede når dere bestiller pass, eller så må du ha med legitimasjon/kopi og samtykke fra far.

Ja! Hvis ikke pappaen kan være med må du ha med fullmakt fra han, og legitimasjon.
Vi tok bilde hos FotoKnudsen[:)]

Jeg tok bare bilde av dem selv, redigerte på dataen, og skreiv ut i de måla de skulle ha. Står en rekke krav på politiets sider til bildet, så da er det bare å følge dem så godt man kan. Jeg fikk sneket inn et smilebilde av begge to, selv om de egentlig ikke skal smile:)

Back
Topp