pass på!!!!!

nitalita

Gift med forumet
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=299775..

Jeg fikk erfare dette i helga,da Linea ble lagt inn på sykehuset! Bedre å ringe/dra en gang for mye enn en for lite[;)]

Ja det er ikke til å spøke med. Vi havna på intensiven med vår gutt når han fikk det.

vi trodde hu bare var litt snufs liksom,men vi fikk høre det når vi kom med henne at dette kunne blitt alvorlig!! Skikkelig skremmende!!!!![:(]

Men hvordan merker du at det er noe mer enn vanleg forkjølelse?
Lisja har vert saftig forkjøla i 14 dager nå,men ingen feber,eller mistanke om det heller så vidt vi har registrert..blir litt usikker på heile greia,for almenntilstanden er forholdsvis bra!Ho hoster mye da,men på meg virker det løst,men ho hiv etter pusten når hostekulene kjem...rekne med det er normalt,gir solvipect som hostesaft...snørrer en del men det ha betra seg og det er blankt,så eg rekne med at det er vanleg forkjølelse

skremmende saker det der[&:]

Nå blir jeg også redd... Guttebassen min har hosta i laang tid nå og har ikke fått den første vaksinen ennå...(han er 4mnd i dag) Var hos legen i forrige uke igjen og ho sa alt var fint,men det går så opp og ned med den hosten. Synes selv den er veldig stygg,men ingen får hørt hvordan det er for den kommer mest når han gråter eller skal legge seg...
Han sover hele natten da og smiler og sier mu og mø til oss når han er oppe.... Men blir jo bekymra.... Lurer på om jeg skal ta en tur til en annen lege jeg... Bedre å dobbelsjekke liksom

Back
Topp