Gråter når jeg skriver dette, men bare må slik at dere er obs og ikke gjør samme feilen som meg i dag! Ungene er syke og minsten bada i både svette og feberkramper i natt. Når han sto opp hylgråt han og holdt seg på hodet. Tolket dette som hodepine og gav han en stikkpille. Etter 45 min ble han så rar! Fikk nesten ikke kontakt og tunga hang ut av munnen mens dem dirra. Jeg ble så redd og ringte legen. Vi har for tiden bare en bil så måtte vente på mannen. Jeg gikk ut på kjøkkenet og til min store panikk så jeg at jeg hadde gitt ungen afripan for voksne i stedet for paracet for barn!!
da heiv jeg meg på telefonen og ringte 113!! HELDIGVIS var det ikke så farlig og vi kunne se det ann hjemme. Jeg har aldri grått så hardt i hele mitt liv! Jeg ga min egen 19 måneder gammel sønn en overdose
tablettene lå enkeltvis innpakket vedsiden av hverandre og midt oppi kaoset og morgentretthet så tok jeg feil og nå er mammahjertet mitt knust! Jeg skammer meg så! Lillemann har kviknet helt til igjen og alt er bra!
men ikke Gjør samme feilen som meg!!!!!!!!!!!!!!!!