Pass på!!angstfylt dag!!!

Fru.Maja

Forumet er livet
VIP
Gråter når jeg skriver dette, men bare må slik at dere er obs og ikke gjør samme feilen som meg i dag! Ungene er syke og minsten bada i både svette og feberkramper i natt. Når han sto opp hylgråt han og holdt seg på hodet. Tolket dette som hodepine og gav han en stikkpille. Etter 45 min ble han så rar! Fikk nesten ikke kontakt og tunga hang ut av munnen mens dem dirra. Jeg ble så redd og ringte legen. Vi har for tiden bare en bil så måtte vente på mannen. Jeg gikk ut på kjøkkenet og til min store panikk så jeg at jeg hadde gitt ungen afripan for voksne i stedet for paracet for barn!!:o da heiv jeg meg på telefonen og ringte 113!! HELDIGVIS var det ikke så farlig og vi kunne se det ann hjemme. Jeg har aldri grått så hardt i hele mitt liv! Jeg ga min egen 19 måneder gammel sønn en overdose:( tablettene lå enkeltvis innpakket vedsiden av hverandre og midt oppi kaoset og morgentretthet så tok jeg feil og nå er mammahjertet mitt knust! Jeg skammer meg så! Lillemann har kviknet helt til igjen og alt er bra!:) men ikke Gjør samme feilen som meg!!!!!!!!!!!!!!!!

Uff, så grusomt!! :( Men da er du nok mer nøye neste gang slik at det aldri skjer igjen.

Huff, så grusomt! Så bra at alt er godt med barnet ditt! Takk for at du deler dette, minner meg på å måtte skille barn, voksen og katt! Jeg er blitt så susete og bør nok ta tak før det skjer noe :(

Huff så skremmende :-/ skal absolutt huske å ta en ekstra kikk neste gang jeg skal ta en stikkpille

Oi så skummel opplevelse! Godt det gikk bra!

Huff så grusomt. Godt det gjekk fint. Forferdelig fort å gjera feil. Tuslar opp på badet for å rydde opp i ting som ligger slengt rundt omkring i stedet for i medisinskapet der det skal vera...

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for påminnelsen! Og så bra det gikk fint med lille! Ikke klandre deg selv for hardt, det kunne skjedd den beste!

Huff, så ille:/ Skjønner jo du klandrer deg selv, ville jo de aller fleste gjort...Men som andre skriver det kan skje den beste...Spesielt når man er stresset og trøtt.

Greit nok, det skal ikke skje...men alle gjør nå feil innimellom...
Så ikke klandre deg selv:)

Hvordan er formen hans nå da:)?

Huff, så ille:/ Skjønner jo du klandrer deg selv, ville jo de aller fleste gjort...Men som andre skriver det kan skje den beste...Spesielt når man er stresset og trøtt.

Greit nok, det skal ikke skje...men alle gjør nå feil innimellom...
Så ikke klandre deg selv:)

Hvordan er formen hans nå da:)?
Han springer rundt og krangler med storebroren sin:D

Uff for en fæl opplevelse.. o.o er fort gjort å gjøre feil når en er stresset ja:o godt det gikk bra denne gang!:)

Det er en av grunnene til at medisin bestandig ligger i orginaleskene her i hus. Aldri gitt feil medisin, men redselen er der.

Bra at det gikk bra med lillemann, og håper mammahjertet har det bra også :)

Å nei :( Godt det gikk bra... <3 Skjønner deg godt. Er skummelt når det ligger sånn løst. Har samme "problemet" her i huset også. Smart med egen boks til barna :) Det skal jeg jaggu ta til meg :)

Forsatt god bedring til lillemann og kos kos kos deg masse med han når han vil. Hjelper på mammahjertet :)

God klem til deg :)

Ekkelt :(
Men du er ikke den første det har skjedd me. Husker ikke helt hva det var, men tror det har skjedd på et sykehus eller veterinærkontor at de tok feil medisin i farta. Fatale følger der om jeg ikke husker feil.
Men nå vet du jo bedre enn å legge voksnes medisin sammen med barns medisin. En erfaring rikere, og det gikk helt fint til slutt :)

Uansett hvor fælt det føles, søkt kan dessverre skje. Og takk og pris for at du da er en god mamma som sjekker barnet og ikke bare lar det liggende alene.

Uff, men du handlet helt rett med å ringe og høre hva du bør gjøre, uff forstår det må ha vært grusom følelse, glad det gikk bra;)

Back
Topp