pass og ny hårfarge

februar2007

Forelsket i forumet
hei hei alle sammen.. jeg skal til england om en uke, fikk nytt pass for 2 uker siden og der hadde jeg blondt hår. men har så lyst å farge det mørkt igjen. og det jeg lurte  på er om det kan ha noe å si når jeg er blond på passet men mørkhåret i person når jeg dukker opp på flyplassen?? takker for alle svar[:)][:)]

Jeg tipper de som sjekker passene for tiden er vant til at fargene farierer ut fra bildene.

jeg har reist avgårde på utenlandstur mange ganger med blondt kort hår på bilde og lang svart i virkeligheten, ingen som har løftet ett øyenbryn engang[8|] de kan be deg ta en underskrift eller vise annet legg viss de er i tvil om at du er du[;)]

ok.. takker for svar, da satser jeg på at det skal gå bra :)

Jeg har mørkt kort hår på passet, langt lyst nå. Har alltid gått bra, bortsett fra da jeg skulle inn i Russland. Satt en time på grensa, mens 4 grensevakter pluss sjefen diskuterte om det virkelig var meg.[&:][8D]  Jeg fikk komme inn til slutt, hehe..

Selvsagt ikke - passet ditt er jo gyldig i ti år, de kan ikke kreve at du ikke skal farge håret på de årene

ORIGINAL: lenemor

Selvsagt ikke - passet ditt er jo gyldig i ti år, de kan ikke kreve at du ikke skal farge håret på de årene

heheh jo er no sant :P men man vet jo aldri med disse reglene som forandres hele tiden[8D]

jeg måtte fint skaffe meg nytt[:'(]

ORIGINAL: malingullet

jeg måtte fint skaffe meg nytt[:'(]

Fordi du farget håret???

Det blir jo som om jeg skulle måtte ha på meg gammelrosa hijab hver eneste gang jeg skal ut og reise det da hehehe.

ORIGINAL: fairy

Jeg har mørkt kort hår på passet, langt lyst nå. Har alltid gått bra, bortsett fra da jeg skulle inn i Russland. Satt en time på grensa, mens 4 grensevakter pluss sjefen diskuterte om det virkelig var meg.[&:][8D]  Jeg fikk komme inn til slutt, hehe..

Akkurat det opplevde jeg i Russland også ! Bortsett fra at det var når jeg skulle UT av landet - jeg var dritredd de ikke skulle la meg gå...  

jeg ser ut som en kreftsyk 14år gamel gutt på mitt.. men har aldri hatt noe problem med å bruke det;)

Back
Topp