Pass og folkeregister

*MaRgArItA*

Forumet er livet
Jeg skulle opprette forsikring på vesla men fikk ikke gjøre det da forsikringsmannen ikke fant vesla sitt navn registrert i folkeregistret.
Ringte folkeregisteret og de hadde ikke motatt brev om navnevalg som vi sikkert sendte før jul. De skal jo sende nytt som vi da må sende tilbake igjen og det er jo sånn sett ikke noe problem.

Men får man laget pass når hun enda ikke er registrert? 

Begynner å bli stressa at ting ikke bli i orden til starten av juni da vi skal til syden.

Hvor fort får man pass egentlig?

Det tar en uke å få passet.. [:)]

ORIGINAL: *MaRgArItA*

Jeg skulle opprette forsikring på vesla men fikk ikke gjøre det da forsikringsmannen ikke fant vesla sitt navn registrert i folkeregistret.
Ringte folkeregisteret og de hadde ikke motatt brev om navnevalg som vi sikkert sendte før jul. De skal jo sende nytt som vi da må sende tilbake igjen og det er jo sånn sett ikke noe problem.

Begynner å bli stressa at ting ikke bli i orden til starten av juni da vi skal til syden.

Har ikke noe svar på det første du spurte om, men:

Man skal få passet i posten innen 10 dager[;)] Noe lenger i høysesongen som er April, Mai og Juni. Vi skal søke om pass til minsta idag, og vi drar den 28 April, skulle gå fint sa de på politistasjonen[:)]

Så det blir nok pass på vesla før dere drar, skal du se[;)]

ORIGINAL: Natalie og Auroras mamma

ORIGINAL: *MaRgArItA*

Har ikke noe svar på det første du spurte om, men:

Man skal få passet i posten innen 10 dager[;)] Noe lenger i høysesongen som er April, Mai og Juni. Vi skal søke om pass til minsta idag, og vi drar den 28 April, skulle gå fint sa de på politistasjonen[:)]

Så det blir nok pass på vesla før dere drar, skal du se[;)]

ok, da håper jeg hu dama sender det brevet så fort som mulig! Liker ikke å vre i siste liten..hehe..vil ha ting i orden![:)] takk for svar!

ORIGINAL: rodstilk

Det tar en uke å få passet.. [:)]

takk!![:)]

Back
Topp