Pasienthotellet

Jandia

Glad i forumet
på Ullevål, er det sånn at man MÅ bo der?
Eller kan man være "vanlig" pasient, om dere skjønner?

Ikke at jeg ikke vil dit, bare lurer...

I Trondheim er det slik at hvis alt er bra med mor og barn, og det er plass på hotellet, blir man flyttet over, der er det jo dobbelseng, slik at far og evt søsken også kan være sammen med sitt nye familiemedlem

I tromsø.......Da er det likens som i trondheim, om alt e vel me mor og barn, så blir man flyttet til sykehotellet. Og da har oxo far mulighet til og overnatte der sammen me dæ.

Men om d e noen spesielle grunner til at du lurer på dette, så snakk me din jordmor og forklar og se om d e mulighet til at du oxo får ligge på barsel. Æ ska ligge på barsel=)

Lykke til fra Nate=)

Hvis alt er som det skal være med mor og barn og det er plass, må man nok på hotellet. Men vær glad til. Det er bedre med eget rom og fred og ro enn å dele med noen andre som kanskje ikke tar hensyn. (snakker av erfaring).

det hørtes velig deilig ut og ligge på hotel da det hadde jeg gjerene gjort!sist jeg lå på barsel så kom jeg med en som snorket så det dundret!så slappet ikke av og fikk ikke sove men her har vi ikke sykehushotell bare barsel så jeg skal så fort hjem som mulig jeg vil ikke være på sykehuset lengere enn jeg trenger![:)]

Back
Topp