Pasient hotellet på ahus

Er det pasienthotel der? [8D]

det jeg har vært på ahus har jeg bare positive opplevelser i allefall

ORIGINAL: *BenedicteOgLillebror*

Er det pasienthotel der? [8D]

det jeg har vært på ahus har jeg bare positive opplevelser i allefall

De har tydelighvis det, fikk beskjed om det på embla møte i dag iallefall [;)]

Ja er et kliss nytt barselhotel vis det er det du mener?

ORIGINAL: Emilie 28.09.10

Ja er et kliss nytt barselhotel vis det er det du mener?

Ja [:)]

Jeg var en av de første nybakte mammaene som bodde der, det åpnet i september og jeg fødte i slutten av september! Jeg var super fornøyd og ville ikke dra derfra, vi var der i 3 dager fikk det flotte rommet med 2 helt herlige senger eget bad! tv og knapp hvor vi kunne ringe på Jm døgnet rundt. Mat fikk vi 4 ganger om dagen nede i kantinen og du kunne også ha med mat opp på rommet.
Far måtte betale 1500 kr for oppholdet mens var gratis for meg og barnet.
Jeg fikk kurs av Jm der veldig lærerikt så jeg er veldig fornøyd!! besøk kan komme når som helst på døgnet men ikke på rommene[:D]

Bodde på barselhotellet etter fødselen, helt greit tilbud, men syns et var teit at man ikke fikk ha besøk der selv om man betaler for å bo der [8D] Som et vanlig hotell rom, med ringeklokke så man kan ringe etter barnepleier/jordmor hvis man lurer på noe, og toalett tilpasset en som nylig har født ( dusjgreie til å skylle seg nedentil når man hadde vært på do )

Var uheldig og hadde veldig ukoslig personell når jeg var der, men det er nok tilfeldig bare, og der er det jo sånn at man må ringe etter dem for å at dem skal komme, de kommer ikke inn til deg og sjekker hele tiden liksom [:)]

Jeg var en av de første nybakte mammaene som bodde der, det åpnet i september og jeg fødte i slutten av september! Jeg var super fornøyd og ville ikke dra derfra, vi var der i 3 dager fikk det flotte rommet med 2 helt herlige senger eget bad! tv og knapp hvor vi kunne ringe på Jm døgnet rundt. Mat fikk vi 4 ganger om dagen nede i kantinen og du kunne også ha med mat opp på rommet.
Jeg fikk kurs av Jm der veldig lærerikt så jeg er veldig fornøyd!! besøk kan komme når som helst på døgnet men ikke på rommene[:D]

Det hørtes jo veldig bra ut da [:)] Men for de 1500kr får pappan mat også da eller?
Er det ofte fult der, eller har de maaange rom? Og er det bare barsel hotell eller er det for andre også?

Ja pappaen får mat [:)] det er for de som føder på ahus som har et friskt barn, vet ikke helt hvor mange rom det er der og om det pleier og være fult
ORIGINAL: UngMammaTilSnart4Små

Det hørtes jo veldig bra ut da [:)] Men for de 1500kr får pappan mat også da eller?
Er det ofte fult der, eller har de maaange rom? Og er det bare barsel hotell eller er det for andre også?

Back
Topp