Noen som har erfaringer derfra? Positive? Negative?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *BenedicteOgLillebror*
Er det pasienthotel der? [8D]
det jeg har vært på ahus har jeg bare positive opplevelser i allefall
ORIGINAL: Emilie 28.09.10
Ja er et kliss nytt barselhotel vis det er det du mener?
Jeg var en av de første nybakte mammaene som bodde der, det åpnet i september og jeg fødte i slutten av september! Jeg var super fornøyd og ville ikke dra derfra, vi var der i 3 dager fikk det flotte rommet med 2 helt herlige senger eget bad! tv og knapp hvor vi kunne ringe på Jm døgnet rundt. Mat fikk vi 4 ganger om dagen nede i kantinen og du kunne også ha med mat opp på rommet.
Far måtte betale 1500 kr for oppholdet mens var gratis for meg og barnet.
Jeg fikk kurs av Jm der veldig lærerikt så jeg er veldig fornøyd!! besøk kan komme når som helst på døgnet men ikke på rommene[:D]
ORIGINAL: UngMammaTilSnart4Små
Jeg var en av de første nybakte mammaene som bodde der, det åpnet i september og jeg fødte i slutten av september! Jeg var super fornøyd og ville ikke dra derfra, vi var der i 3 dager fikk det flotte rommet med 2 helt herlige senger eget bad! tv og knapp hvor vi kunne ringe på Jm døgnet rundt. Mat fikk vi 4 ganger om dagen nede i kantinen og du kunne også ha med mat opp på rommet.
Far måtte betale 1500 kr for oppholdet mens var gratis for meg og barnet.
Jeg fikk kurs av Jm der veldig lærerikt så jeg er veldig fornøyd!! besøk kan komme når som helst på døgnet men ikke på rommene[:D]
Det hørtes jo veldig bra ut da [:)] Men for de 1500kr får pappan mat også da eller?
Er det ofte fult der, eller har de maaange rom? Og er det bare barsel hotell eller er det for andre også?