Pascha bay i Alanya

Tullsjura

Flørter med forumet
Noen her som har vært på hotellet Blue village Pascha bay i Tyrkia, Alanya? Vi vurderer å reise dit med våre to barn i sommer og vil høre deres erfaringer [:)] Ser at det er ca 2 timer i buss fra flyplassen, men det er kanskje verdt den lange bussturen??

Hvis noen vet om noen andre bra familievennlige hotell nærmere flyplassen så rop ut! Har sett på det Nazar har å tilby men det var ganske dyrt..

Kjempefint der, men syns det var litt langt fra alanya by.

Var der på midten av 90-tallet, så er nok noe forandret til i dag. Men da var det iallfall kjempe bra der[:)]
Vi har i de senere år vært en del i alanya, og foretrekker heller alanya enn konakli altså.

Vi var der i fjor. Var kjempe flott hotell, vi hadde
All inclusiv, og var på hotellet mesteparten av tiden. Det var sykt varmt, men det gikk fint fordi hotellet var så fint som det var. Var der de to siste ukene i august. Hadde med oss en datter som da var 1årmog 4'mnd. Vi holdt oss mest med babybassenget som var under tak.

Var underholdning flere kvelder i uken, bamseshow og klovneshow. Dukka var i ekstase de gangene vi var der så lenge at hun fikk se det. Var i 20.00-20.30 tiden.

Kan anbefale hotellet:-). Holdt oss ved bassengområdet og ikke på stranden.

Vi var inne i alanya to ganger på to uker. Tok ca 10 min med taxi inn.

Håper jeg ikke ødelegger tråden din Tullsjur - men jeg lurer på om dere som skal og dere som har vært i Tyrkia - har dere og barna deres tatt vaksinene som er anbefalt eller.. ?

Er litt i tvil siden vi bare skal være der en uke og kun oppholde oss på hotellets område..

Takk for svar [:)] Har lest mye bra om hotellet så vi vurderer det sterkt! For oss er det viktig at det er gode bademuligheter og at barna blir aktivisert. Vi kommer ikke til å dra så mye inn til sentrum så at det er et stykke unna gjør ingenting.

*Super Mario*, hvilke vaksiner er anbefalt?? Visste ikke at vi må vaksinere oss. Har tenkt til å holde oss mest på hotellet, skal bare være en uke vi også..

ORIGINAL: Tullsjura

Takk for svar [:)] Har lest mye bra om hotellet så vi vurderer det sterkt! For oss er det viktig at det er gode bademuligheter og at barna blir aktivisert. Vi kommer ikke til å dra så mye inn til sentrum så at det er et stykke unna gjør ingenting.

*Super Mario*, hvilke vaksiner er anbefalt?? Visste ikke at vi må vaksinere oss. Har tenkt til å holde oss mest på hotellet, skal bare være en uke vi også..

Ja, vi skal også bare oppholde oss på hotellet, har all inclusive og vi skal bo på Side.

Hepatitt-A, for voksne og barn over 1 år.
Difteri- og tetanusvaksine (er vel med i vaksinasjonsprogrammet til barna tenker jeg rett)

Har 5 hoteller liggende på linja på datan som vi vurderer, og dette var faktisk en av de- så følger med på denne tråden[:D]

ORIGINAL: *Super Mario*

ORIGINAL: Tullsjura

Ja, vi skal også bare oppholde oss på hotellet, har all inclusive og vi skal bo på Side.

Hepatitt-A, for voksne og barn over 1 år.
Difteri- og tetanusvaksine (er vel med i vaksinasjonsprogrammet til barna tenker jeg rett)

Difteri er vel med ja, men vet ikke om den andre er det. Står det noen plasser på Star Tour, Ving eller hos andre reiseselskaper at vi trenger å vaksinere oss? Dere andre som har vært i Tyrkia, vaksinerte dere dere??

ORIGINAL: Mortens skogmus

Har 5 hoteller liggende på linja på datan som vi vurderer, og dette var faktisk en av de- så følger med på denne tråden[:D]

[:D] Har aldri vært i Tyrkia, men kjenner at jeg begynner å glede meg skikkelig til å få denne ferien i boks! Hvilke andre hoteller vurderer dere? Skulle ønske at dette hotellet lå litt nærmere flyplassen, syns det er lenge å sitte på bussen i to timer i varmen med to små, men det blir nok til at vi gjør det! [:)]

Vi vurderer hoteller litt over alt[:D] Har ikke noe spesielt land vi vil til( hadde jeg vært rik hadde det blitt thailand el maldivene[8D]) vet bare vi ikke skal til bulgaria, da vi var der i fjor og vil prøve noe nytt!!! Kan gjerne dra dit i gjen, men jeg vil oppleve nytt og ikke dra tilbake til samme plassene år etter år[8|] Så det går mest i Tyrkia, Hellas og Kypros[:D]

Back
Topp