Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Er to lakriskuler hver luke, og ulike smaker hver dag.Har ikke erfaring med Pascals kalender, men kan absolutt anbefale Lakrids by Bülow sin adventskalenderHadde den i fjor, og har kjøpt den i år også. I fjor skulle jeg egentlig ha den alene, men var pent nødt til å dele med samboer
Er to lakriskuler hver luke, og ulike smaker hver dag.
Lakris er derimot min favoritt! Hadde nok gått for den om jeg skulle hatt en alene Vi hadde den i fjor. Var en himmelsk nytelse! Kjøper gjerne en slik kalender framfor noe billigsjokoladeskrap. (Eller kalender man aldri vinner noe på ...)
Litt luksus i hverdagen er ikke feil.
Det var tre–fire forskjellige typer sjokolade, ble kanskje bittelitt skuffet over at variasjonen ikke var større.
I år virket det som om det var flere smaker! Det som gjør meg usikker er om det er troikalignende sjokolade eller sjokolade med likør f. eks, da ingen av oss liker det!Denne har jeg faktisk bestilt, har tenkt og fundert lenge og nå er den bestiltgleder meg
![]()

Vi delte. Noen ganger måtte den ene se lengselsfullt på at den andre spiste, men ofte så glemte vi (bevisst eller ubevisst) å åpne hver dag så det var kuler til oss begge.Delte dere? Jeg tenkte å ta annenhver dag eller spare den slik at det blir «12 days of Christmas» kalenderI år virket det som om det var flere smaker! Det som gjør meg usikker er om det er troikalignende sjokolade eller sjokolade med likør f. eks, da ingen av oss liker det!
Aha, ja da blir det vanskelig å deleJeg bor med en mann som IKKE liker lakrisLakris er derimot min favoritt! Hadde nok gått for den om jeg skulle hatt en alene
![]()
Jeg har ikke mottatt den enda, og så ikke noe annet enn det du nevner på nettsidamoro! Står det noe om hva slags sjokolade det er? Leste at man kunne få en med pistasjnøtter og en uten![]()