J Juliette Forumet er livet 1 Okt 2009 #1 Haha....[:D]Partydronninger som gikk på nrk3 nå. Errrrrrrrrrrrrrrre mulig!?[:D][:D][:D] Hadde jeg fått diplom for noe sånt, hadde jeg gjemt meg i grava[:D][:D][:D] Huff og huff og skrekk og gru for et konsept[:D]
Haha....[:D]Partydronninger som gikk på nrk3 nå. Errrrrrrrrrrrrrrre mulig!?[:D][:D][:D] Hadde jeg fått diplom for noe sånt, hadde jeg gjemt meg i grava[:D][:D][:D] Huff og huff og skrekk og gru for et konsept[:D]
gira Forumet er livet 1 Okt 2009 #3 jo fulgte med da det gikk første gangen, digger det konseptet[:D][:D][:D][:D][:D] som jeg lo da de var i Sveits......
jo fulgte med da det gikk første gangen, digger det konseptet[:D][:D][:D][:D][:D] som jeg lo da de var i Sveits......
J Juliette Forumet er livet 1 Okt 2009 #4 Hehe, jeg så også den episoden i Sveits. Genialt[:D][:D][:D] Har faktisk ikke sett så mange episoder, men fikk med meg denne. Kakejuks og fyfy![:D]
Hehe, jeg så også den episoden i Sveits. Genialt[:D][:D][:D] Har faktisk ikke sett så mange episoder, men fikk med meg denne. Kakejuks og fyfy![:D]