partydop og barn *insp*

frk.rusa i trusa

Betatt av forumet
ble litt inspirert ang avtemningen her[:D]
eg vet om mangen som bruker partydop når barna er på liggebesøk og lignende og det er noe eg er helt i mot dop og et ansvar som foreldre henger ikkje sammen i det helt tatt i bunn og grunn går det til slutt utover barna.dette er ikkje snakk om tenåringsforeldre heller men folk som nærmer seg 30 år

men saken er den at eg hadde ALDRI hatt samvittighet til og holde på sånn som mamma(drikker ikkje en slurk alkohol så lenge barna er i nærheten)
Så hadde dere hatt samvittighet ovenfor barna og holdt på sånn??

hvor blir det av de gode gammle festene med god musikk og passe menger alkohol,no er det jo kun tekno og partydop[&:]

Jeg blir helt sjokkert jeg![:-] Mulig jeg er naiv, men jeg kan ikke forstå at voksne mennesker skal ha behov for å dope seg for å ha det gøy.. På ingen måter ok! Tenker disse foreldrene på hva som skjer med barna hvis noe skulle gå galt? Det er jo ikke akkurat ufarlig moro det er snakk om!

du er ikkje naiv i mine øyne hvertfall[:D]er så enig så enig
hva om de tar litt for mye og det ender i en od[&:]

Det er ikke akseptabelt.
Barnevernet godtar ikke at man doper seg selv om barna ikke er til stede. Sender du ungene dine vekk en helg og du tester positivt på blodprøve på tirsdag så er ikke det bra nok!

Nei jeg er så imot narkotika så det der er helt uaktuelt og uansvarlig!! Blir så forbanna når folk driver med sånn, spesielt når de har barn! Hva om noe skulle skje da?! Jeg rører ikke alkohol når lillegutt er hjemme engang, kommer aldri til å sitte å drikke med barn i hus! Det passer seg ikke syns jeg..

jeg er ikke i mot narkotika i den forstand,men narkotika og barn!
nå tenker jo ikke jeg på skikkelig dopingsfest når jeg svarte i den andre tråden,tenkte mer på om foreldrene absolutt må ta seg en joint eller noe,så er det bedre at de gjør det når de ikke har barna i huset!

Jeg er en person som har stor respekt for narkomane,og respekterer folks valg på enkelte ting så lenge det ikke går så mye ut over andre!

tekno og partydop
Er ikke det litt 90's da... [8|] [8D]

ORIGINAL: Kriswizz

tekno og partydop

Nei den lever nok enda den trenden der gitt

ORIGINAL: Kriswizz

tekno og partydop
det tenkte jeg også. men siden folka hi snakker om nærmer seg 30 så henger de tydeligvis igjen i fjortis-stadiet sitt i både musikksmak og "fritidssysler".

Nei, jeg hadde aldri hatt samvittighet til noe sånn!

Nei til narkotika

Back
Topp