Cathee Gift med forumet 20 Apr 2008 #1 Noen som vet av noe bra sanger?? Jeg og bestevennina mi skal ha jentekveld til neste helg [:D][:D] Juhu, har ikke vært ute på flere mnd!!
Noen som vet av noe bra sanger?? Jeg og bestevennina mi skal ha jentekveld til neste helg [:D][:D] Juhu, har ikke vært ute på flere mnd!!
T tineline248 Blir kjent med forumet 20 Apr 2008 #2 Brick and lace - love is wicked (blir aldri lei den sangen) :) Må kose dere masse på jentekvelden, slå deg løs mens du kan :D
Brick and lace - love is wicked (blir aldri lei den sangen) :) Må kose dere masse på jentekvelden, slå deg løs mens du kan :D
Cathee Gift med forumet 21 Apr 2008 #3 ORIGINAL: tineline248 Brick and lace - love is wicked (blir aldri lei den sangen) :) Må kose dere masse på jentekvelden, slå deg løs mens du kan :D Har den, den er kjempe bra [;)] Det skal jeg! [:D]
ORIGINAL: tineline248 Brick and lace - love is wicked (blir aldri lei den sangen) :) Må kose dere masse på jentekvelden, slå deg løs mens du kan :D Har den, den er kjempe bra [;)] Det skal jeg! [:D]