Party party endelig!!

louisesanabere

Betatt av forumet
Endelig halveis i svangerskapet det var deilig.. nå venter jeg bare på at småtten skal begynne og gi litt mere liv fra seg!!!

hehe.. så moro [:D]
da vet du iallefall akkurat hvor lenge til du må vente...

Gratulerer!!!! Nå kan du begynne å telle nedover...

Syntes det var igår jeg var halvveis, så tiden går egentlig fort selvom det ikke alltid virker sånn!!!

Ååååååå det kommer snart! Og da kommer det skikkelig! Tro meg! Det gjorde i hvert fall det med meg... [:D]

I går var det akkurat 3 måneder til termin, 05.januar.... Det var rart.... [:D]

har bare kjent små dulter og bobbler enda... men det kommer vel skal en se...
var på ul forrige uke og fikk vite at de var en jente men vet ikke helt for 2 uker før sa de det var gutt... tar en ny ul i desember så blir det vel enklere og se!!
men gleder meg til første sparket som kjennes skikkelig...

skulle hatt en kalender med nedtelling...

Gratulerer med halvveis da[:)]

jeg er snart det jeg og, hmmm synes tida går så sakte[:(]

lykke til videre også[:)]

Jeg var i uke 20 da jeg kjente spark for første gang. Det er jo helt utrolig. Gratulerer med halvgått svangerskap. Håper du holder deg frisk.[:)]

frisk som en fisk jeg har vært veldig heldig,, hatt hodepine i ny og ne og ellers litt trøtt men tror jeg skal være veldig fornøyd med det lest om mange som er skikkelig dårlig hele tiden ..og etterpå!!

Heia [:D]
gratulere med halvgått svangerskap...
Jeg er også halveis, har termin 22 februar, du da?
Ble også satt tilbake 10 dager etter ul, forferdelig kjedelig,[:@]
Bra i form??

har termin 25 feb ble satt frem 1 uke jeg da!!!
former er upåklagelig...

Heldiggrisen, jeg hadde vært halveis neste uke, men ble satt tilbake 2 uker jeg også. Krysser fingrene for at jeg ikke må vente så lenge, får se på ny ul neste fredag [:)]

Back
Topp