Partnere som får symptomer!

Bennie&Asander

Blir kjent med forumet
Er det noen av andre som har partnere som har opplevd noen symptomer på graviditeten?

Jeg er 12+0 i dag [emoji4] Når jeg har lest litt ser det ut til at det er vanlig å ha gått opp ca 1,5 kg nå. Men jeg har litt ekstra å ta av så jeg har passet meg litt og er redd for å legge på meg mye i graviditeten. Men må har det seg sånn at gubben har lagt på seg ca 2 kg, han har også vært ekstra trøtt.

Så gubben har lagt på seg vekta som er vanlig å gå opp, så er han sympatigravid da kanskje [emoji39]

Min er kvalm og uggen med meg :p

Er det noen av andre som har partnere som har opplevd noen symptomer på graviditeten?

Jeg er 12+0 i dag [emoji4] Når jeg har lest litt ser det ut til at det er vanlig å ha gått opp ca 1,5 kg nå. Men jeg har litt ekstra å ta av så jeg har passet meg litt og er redd for å legge på meg mye i graviditeten. Men må har det seg sånn at gubben har lagt på seg ca 2 kg, han har også vært ekstra trøtt.

Så gubben har lagt på seg vekta som er vanlig å gå opp, så er han sympatigravid da kanskje [emoji39]

Stilig:D

Min seier han er veldig sliten... so kanskje det ligger noe i det... blir sikkert påvirka at me går rundt som zombier :hungover:

Min må gjøre alt hjemme om dagen, så han har ikke tid til å føle så mye på det. :p

Det er jo høst og mørketid , tipper dette spiller inn også ;)

Min er veeeldig trøtt for tiden.

Min må gjøre alt hjemme om dagen, så han har ikke tid til å føle så mye på det. :p

Det tenkte jeg om min også. Men i går var jeg plutselig ikke zombie lenger, så meg rundt i stue/kjøkken. Det så helt forferdelig ut! Ingen rydding, vasking, støvsuging har blitt gjort siden jeg gjorde det forrige helg :wacky::shifty:

Back
Topp