Partner med på TUL

Brennlotto

Gift med forumet
Mailykke 2018
Vårspirene 2021
Dere som har vært på TUL, fikk partner være med? Var det privat eller på sh?

Noen jeg kjenner var på oul i dag, og da fikk ikke partner være med :( vi blir så lei oss hvis det fortsatt er sånn når det er vår tur.
 
Eg skal på TUL om ei veke, har fått beskjed om at eg ikkje får ha med meg nokon..
 
Mest sannsynlig er det kun du som får, ja.. Du får ha partner på tråden på FaceTime da? :) Blir ikke det samme, men slik er det nok i disse dager..
 
Fikk også lov å ha med mannen. Han møtte riktignok være hjemme med sønnen vår, men han fikk iallfall lov:p
 
På privat TUL er det greit - på sykehuset (altså offentlig) UL er det ikke greit...

Hadde privat for snart to uker siden - der hadde han fått lov

på mandag skal jeg på ahus.. der får han ikke lov :(
 
Har fått ha med parter på begge TULene mine Får ekstra oppfølging og går til privat gynekolog med henvisning fra fastlege.
 
Jeg dro alene (privat), men tror jeg Kunne hatt med partner om jeg ville.
 
Min har ikke fått være med, så har vært alene begge gangene. Skal alene igjen til uka.
 
Jeg bestiller da privat en uke eller 2 før den offentlige hvis partner ikke får være med.. vil ikke sitte alene der når vi får vite kjønnet!
 
Skal på tidlig ul neste uke. Lurer også på dette da jeg glemte å spørre i telefonen. Skal ringe de mandag.
 
Jeg bestiller da privat en uke eller 2 før den offentlige hvis partner ikke får være med.. vil ikke sitte alene der når vi får vite kjønnet!

Kanskje du kan få den som gjør ul til å skrive det på en lapp og putte i en konvolutt? Da kan dere åpne den sammen?
 
Her trur det eg det er åpna igjen på sjukehuset at partner kan være med. Vi ska privat sikkert to ganger før oul og der har partner lov å være med
 
Vi skal ta TUL på lokalt legesenter. Har ikke spurt om lov, men mannen er planlagt følge;)
 
Back
Topp