Partner med på OUL?

Ååå så spennende! Masse lykke til! Så bra at de kan være med, det er jo virkelig en opplevelse man vil dele! :happy:
Takk! Ja, veldig godt å ha med partner! Både fordi det er kjekt for dem å bli involvert, men også i tilfelle de avdekker avvik. Er litt ventetid i dag, hadde time for 25 min siden, men venter fremdeles :hilarious:

Det var lenge. Gikk alt bra?
Alt var fantastisk! Vi kunne se alle organene veldig tydelig og alt var perfekt :Heartred Vi fikk også vite at vi venter en gutt! Mannen syns det var veldig stas å få se :Heartblue

Jeg hadde ringt avdelingen på det aktuelle sykehuset hvis man er usikker:) det gjorde jeg i dag. I brev og meldinger fra Sørlandet sykehuset står det at pasienter under 18 år kan ha med seg 1 voksen, mem de sa det ikke var helt oppdatert. Her får partner blir med

På lokalsykehuset her så fikk jeg beskjed om at det var lov med partner når det var svangerskapsrelatert:)

Noen som har vært på oul på Haukeland og vet hva de praktiserer der? Fikk nettopp melding nå der det stod at «pasienter som er avhengig av ledsager, kan ha med 1 person». Hvordan tolkes dette? Kjenner at det koker litt over dersom samfunnet er åpent nok til at man kan gå på byen og være idiot uten begrensninger, men far får ikke være med på oul…

Noen som har vært på oul på Haukeland og vet hva de praktiserer der? Fikk nettopp melding nå der det stod at «pasienter som er avhengig av ledsager, kan ha med 1 person». Hvordan tolkes dette? Kjenner at det koker litt over dersom samfunnet er åpent nok til at man kan gå på byen og være idiot uten begrensninger, men far får ikke være med på oul…
Gå inn på sykehusets nettsider, der står det ofte mer detaljert :) tar noen ganger tid før de får oppdatert de automatiske meldingene og brevene.

Back
Topp