partner eller barn

Prinsessea

Forelsket i forumet
Hadde en diskusjon med noen venner,hvis det var slik at din partner ba deg velge mellom han eller barnet deres,hva ville du valgt?    mann/kjæresten/sambo eller barnet?  Noen venner av meg valgte faktisk kjærsten over barnet,hadde jeg aldri gjort ihvertfall,lillemor kommer før alt og alle[:)]

Ongen min selvfølgeligt!

ORIGINAL: Burger

Selvfølgelig barnet.. Bare nysgjerrig, hvor skulle man gjort av barnet om man valgte mannen[8D]

Hehe si det,kanskje til noen som virkelig ønsket seg barn[:)]

Barna.

Å jeg håper han hadde tenkt det samme, om han fikk velge mellom meg og barna.

Selvfølgelig barana!!!!

Hadde partneren min bedt meg velge hadde jeg av den grunn valgt barnet. For det er rett og slett en egoistisk handling.

Barnet selvfølgelig!

Sønnen min!
Ingen over, ingen ved siden! Og sånn vil det alltid være!
Elsker mannen min altså, men han havner bakerst i køen av de to!

merkelig situasjon og skal tenke seg til[8D]
men selvsagt barna!!!
tror nesten ikke noe på at noen hadde valgt typen før barna sine.
det skal ikke være mulig.

barna mine så klart!uten tvil å må si det er synd på dem som sier sin bedre halvdel![8|]barna kommer først uansett!!!

ORIGINAL: *Nymåne*

Hvis han hadde vært så idiot at han hadde bedt meg velge, så hadde jeg hvertfall ikke valgt han! [8D]

Mannen min klarer seg uten meg, barna mine gjør det ikke.
Dessuten hadde han aldri bedt meg om å velge[;)]

Hvis han hadde vært så idiot at han hadde bedt meg velge, så hadde jeg hvertfall ikke valgt han! [8D]

hahaha, helt enig!!!!

hadde uansett kun valgt mia, hun er mye mer viktig for meg enn noen annen person.

Barna mine,uten tvil![:)]
Det er faktisk 2 som har svart partneren[8|]

HELT klart sønnen min!!!! Herregud,finnes det virkelig folk som hadde valgt kjæresten framfor ungen sin?
Jeg elsker sambo veldig høyt,men på en helt anna måte enn jeg elsker ungen min,finnes ikke noe i verden jeg elsker mer enn min sønn.  Sambo hadde ikke hatt mye å stille opp med om jeg måtte velge nei.
Da hadde det blitt  til han.

Back
Topp