Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja for det stod den er hard ost og sannsynligheten er lite for at den inneholder listeriaAll parmesan kan spises. Jeg hørte fra ei venninne som er sykepleier at den er lagret så lenge så du fint kan spise parmesan som ikke er varmebehandlet. Men hadde vært mer skeptisk utenfor Norge.
Ja hvis du lager pizza f. Eks så kan du ha på muggost, spekeskinke, salami osv, så lenge det er med inn i ovnen og blir stekt med pizzaen. Det dreper bakterier og parasitterHar lest at om man varmebehandler ost som ikke er pasteurisert så kan man egentlig spise all ost. Flere som mener det?
Jeg kommer uansett ikke til å tørre å spise slike oster... Spesielt samboer er veldig på at jeg ikke skal gjøre det Han følger veldig med på hva jeg spiser, veldig søtt egentlig
Ja det er sant. Har lest at hvis man varmer i 200 i ca 15 sekunder så går det greit. Jeg varmet min igår ihvertfall i 200 grader i 5 minutterHar lest at om man varmebehandler ost som ikke er pasteurisert så kan man egentlig spise all ost. Flere som mener det?
Jeg kommer uansett ikke til å tørre å spise slike oster... Spesielt samboer er veldig på at jeg ikke skal gjøre det Han følger veldig med på hva jeg spiser, veldig søtt egentlig