Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: fjerdemam
ORIGINAL: jeani
reima eller reflex ville jeg valgt, Reima sine dresser er nydelige[:D] Jeg jobber i b.hage å ser at det er stooor forskjell på dresser og kvalitet og ikke minst komfort. Så jeg ville absolutt gått for en av disse. MEN reima er dyrt da, 1000 kr for en dress[:-]
er det noen der som har skogsta da??
jeg har altid hatt reima eller refleks,men dette året har guttungen skogsta og den er noe billigere men han er aldri våt i den, så den er like god som de andre
ORIGINAL: 1 stor og 1 liten
har reima mini tec til min, den har ekstra "puter" i stumpen . blir ikke kald om de sitter på bakken. koster 899 for baby modell fra reima. det viktigste er at dressen holder varmt siden de ikke er så aktive som større barn!! og at den er lett å bevege seg i, lett og ikke tung.
ORIGINAL: jeani
reima eller reflex ville jeg valgt, Reima sine dresser er nydelige[:D] Jeg jobber i b.hage å ser at det er stooor forskjell på dresser og kvalitet og ikke minst komfort. Så jeg ville absolutt gått for en av disse. MEN reima er dyrt da, 1000 kr for en dress[:-]