Parkdress

Mirus

Forumet er livet
Jeg skal kjøpe parkdress til lillemor, til hun skal begynne i bhg i midten av april. [:)] Lurer på hvilken jeg skal kjøpe.... Hvilken dress anbefaler dere? Og hva koster den sånn ca? [8|] Hun må nok ha str 80....[:)]

Reflex har veldig bra dresser, og de er mye billigere enn reima sine!

Er veldig fornøyd med Skogstad sin. Den har avtagbart for, som ikke er veldig tykt, så de rører seg godt i den. Koster vel 799 eller noe sånn.

har reima mini tec til min, den har ekstra "puter" i stumpen . blir ikke kald om de sitter på bakken. koster 899 for baby modell fra reima. det viktigste er at dressen holder varmt siden de ikke er så aktive som større barn!! og at den er lett å bevege seg i, lett og ikke tung.

reima eller reflex ville jeg valgt, Reima sine dresser er nydelige[:D] Jeg jobber i b.hage å ser at det er stooor forskjell på dresser og kvalitet og ikke minst komfort. Så jeg ville absolutt gått for en av disse. MEN reima er dyrt da, 1000 kr for en dress[:-]

Reflex har jo billige og brae klær. Min minste har reflex parkdress/allværsdress og vi var superfornøyde med den i gjor (satser på at den passer i år også).

vi har reflex sin parkdrass, er kjempe fornøyd med den, ser nesten ikke at den er brukt, å den er brukt mye[:)]

ORIGINAL: fjerdemam

ORIGINAL: jeani

reima eller reflex ville jeg valgt, Reima sine dresser er nydelige[:D] Jeg jobber i b.hage å ser at det er stooor forskjell på dresser og kvalitet og ikke minst komfort. Så jeg ville absolutt gått for en av disse. MEN reima er dyrt da, 1000 kr for en dress[:-]

er det noen der som har skogsta da??
jeg har altid hatt reima eller refleks,men dette året har guttungen skogsta og den er noe billigere men han er aldri våt i den, så den er like god som de andre

Jada noen som har det, et par stk. av 20 så ikke så mange.. Så har ikke så bra kjennskap til skogstad.Men  det som er så greit med Reima er jo at den er vanntett, så da blir det dress uansett vær. Men hvis du har erfaring med at Skogstad er like vantett så er jo ingenting bedre[:)]

ORIGINAL: gauldaling

Er veldig fornøyd med Skogstad sin. Den har avtagbart for, som ikke er veldig tykt, så de rører seg godt i den. Koster vel 799 eller noe sånn.

sign er kjempefornøy med våres[:)] Hun bruker den hver dag i barnehagen

Her har vi den som coop hadde på medlemstilbud for en stund siden, kanskje den heter Navigator eller noe.. virker helt grei den da[:)]

ORIGINAL: jas

Reflex har veldig bra dresser, og de er mye billigere enn reima sine!

ORIGINAL: 1 stor og 1 liten

har reima mini tec til min, den har ekstra "puter" i stumpen . blir ikke kald om de sitter på bakken. koster 899 for baby modell fra reima. det viktigste er at dressen holder varmt siden de ikke er så aktive som større barn!! og at den er lett å bevege seg i, lett og ikke tung.

Har prøvd mange forskjellig dresser, men faller alltid tilbake på Reima.

ORIGINAL: jeani

Dersom du vurderer Reima har de fortsatt noen av fjordårets modeller på tilbud her: https://jobbogfritid.secure.flexiweb.no/page/products/135080/
Har handla 3 reima dresser til Schnuppa herifra, er superfornøyd med de dressene! Butikken har også topp service og er raske med å sende ut pakkene [:)]

vi er veldig fornøyd med reima[:D] Er på tilbud på reflex og barnas hus nå mener jeg. 30%.. Jeg har kjøpt reflex dress nå, tenkte å teste den ut siden alle sier den er samme som reima bare billigere

ORIGINAL: MarinaOGLukas

Her har vi den som coop hadde på medlemstilbud for en stund siden, kanskje den heter Navigator eller noe.. virker helt grei den da[:)]

Den kjøpte svigemor og, men i str 92....[:-] Lillemor drukner jo i den, men passer vel til neste vår da. [8D]

Back
Topp