parkdress...

tretroll

Forumet er livet
VIP
Noen som har Stormberg sin dress(den men ullfor-foret kan tas ut så blir den tynnere, bevernylon dress)? Vi fikk en i barselgave, str 1år, av en som jobber hos stormberg. Den virker jo helt genial....MEN str 1 år???? Tror den vil passe han sommeren 2010!?!? Har kjøpt en høstdress (tynn kjøredress liksom) i 74, og det er enda litt tid før han fyller den siden yttertøy er liksom ekstra stort (plass til masse ull-tøy under). Sammenligna disse to, og den stormbergdressen er jo mer enn dobbelt så stor i alle retninger?????? Kan jo ikke bygge SÅ masse med det foret??????

Så da lurer jeg på om noen andre har denne dressen og om den kommer til å passe denne vinteren? Er Nate SÅ liten? trodde ikke det, liksom....

Og finnes det parkdresser (ganske vanntette, med gummilapper på knær og rompe og sånn) i mindre str? For han trenger det jo i høst, han går jo snart, er klar for sandkassa snart, han......

En ny skolestil fra meg.....for de som gidder å lese....[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Nates Mamma

Noen som har Stormberg sin dress(den men ullfor-foret kan tas ut så blir den tynnere, bevernylon dress)? Vi fikk en i barselgave, str 1år, av en som jobber hos stormberg. Den virker jo helt genial....MEN str 1 år???? Tror den vil passe han sommeren 2010!?!? Har kjøpt en høstdress (tynn kjøredress liksom) i 74, og det er enda litt tid før han fyller den siden yttertøy er liksom ekstra stort (plass til masse ull-tøy under). Sammenligna disse to, og den stormbergdressen er jo mer enn dobbelt så stor i alle retninger?????? Kan jo ikke bygge SÅ masse med det foret??????

Så da lurer jeg på om noen andre har denne dressen og om den kommer til å passe denne vinteren? Er Nate SÅ liten? trodde ikke det, liksom....

Og finnes det parkdresser (ganske vanntette, med gummilapper på knær og rompe og sånn) i mindre str? For han trenger det jo i høst, han går jo snart, er klar for sandkassa snart, han......

En ny skolestil fra meg.....for de som gidder å lese....[:D][:D][:D]

Hvor liten er Nate da? -Og virker dressen stor? Husk at han skal ha noe under, for disse små sitter jo ganske stille når de er ute!

For de som trenger dress, kan jeg virkelig anefale denne pakken!  http://www.barnogleker.no/butik/default.asp?  Det starter på 80, og de fleste vil kanskje kunne bruke det til vinteren? -Vi kommer til å kjøpe 86...

Vi har hatt denne pakken til Celine i 2 år nå, og har fått sånn skryt fra bhg, fordi hun er tørr, varm og at hun kan bevege seg. -I motsetning til mange av de dyre dressene...

Bare ett lite tips 

Heter den Stormberg Leketøy?

det er sånn at når jeg legger han på ryggen i den, rekker bare tærne ned i beina-resten av han er i "kroppen" på dressen, liksom......

han er litt over 7kg og ca 67 lang (tipper jeg, lenge siden sist kontroll[:D])....Men bruker ganske små str tøy, da, Mye av vekta hans er muskler (en aktiv krabat).....

Viss vi putter han i den dressen må vi liksom sende inn letemannskaper for å finne han igjen.....Men de skal kanskje være så store....synes bare det er litt rart.....1år skulle vel være ca 86? og det er liksom stort til vanlig men han DRUKNER jo ikke i det (selvom han bruker 62-68)

Men den pakka så jo genial ut. Har lagra den på mine favoritter[:D][:D][:D]

ORIGINAL: tonemoren

ja, og modellen heter Trylle. (leketøy er alt barnetøyet til stormberg)

det er sånn at når jeg legger han på ryggen i den, rekker bare tærne ned i beina-resten av han er i "kroppen" på dressen, liksom......

han er litt over 7kg og ca 67 lang (tipper jeg, lenge siden sist kontroll[:D])....Men bruker ganske små str tøy, da, Mye av vekta hans er muskler (en aktiv krabat).....

Viss vi putter han i den dressen må vi liksom sende inn letemannskaper for å finne han igjen.....Men de skal kanskje være så store....synes bare det er litt rart.....1år skulle vel være ca 86? og det er liksom stort til vanlig men han DRUKNER jo ikke i det (selvom han bruker 62-68)

Men den pakka så jo genial ut. Har lagra den på mine favoritter[:D][:D][:D]

Hahahaha, letemannskaper ja, ser det for meg!

H&M pleier å ha dresser, Celine sin første var der i fra, og den var også super!!

Ok, det visste jeg ikke. For jeg har en Stormberg Leketøy-dress str 1 år. Det er gummi på rompe, ben og armer og resten er det stoff. Den har som du sier avtagbar bevernylon-for. Snuppa mi var godt over året da vi kjøpte denne til å ha i barnehagen, og hun svømte i den til å begynne med. Hun brukte den helt til våren, og da nærmet hun seg 2 år. Og snuppa mi er stor for alderen.

Jeg har en følelse av at yttertøy er stort i størrelsen.

Ok, det visste jeg ikke. For jeg har en Stormberg Leketøy-dress str 1 år. Det er gummi på rompe, ben og armer og resten er det stoff. Den har som du sier avtagbar bevernylon-for. Snuppa mi var godt over året da vi kjøpte denne til å ha i barnehagen, og hun svømte i den til å begynne med. Hun brukte den helt til våren, og da nærmet hun seg 2 år. Og snuppa mi er stor for alderen.

Jeg har en følelse av at yttertøy er stort i størrelsen.

oki, da er de sikkert litt ekstra stor i størrelsen...typisk om den passer midt på sommeren neste år......

som sagt har vi kjøredress for høsten, men bør nok ha en parkdress også, tror ikke han blir så mye i vogna....håpre vi finner en han ikke svømmer HELT i da.....greit han skal ha mye tøy under, men ikke stylter, liksom....

ORIGINAL: lene78

han er jo ikke en tor gutt da... mindre enn vår lille skatt - og han sier de er liten for alderen...
Vi har ikke kjøpt høstdress / parkdress, men jeg fikk p.o.p dress på handelens dag på super tilbud. Det er vinterdress og vi kjøpte den i str 80 - ser ut til å passe i vinter den.

Hadde nok satset på en billig parkdress for høsten jeg - evt todelt. De har noen greie overtrekksbukser på ellos.

Jeg ville ikke anbefalt 2delt,fordi det kommer fort snø inn i mellom bukse og jakke...

ORIGINAL: brummemor

ORIGINAL: lene78

han er jo ikke en tor gutt da... mindre enn vår lille skatt - og han sier de er liten for alderen...
Vi har ikke kjøpt høstdress / parkdress, men jeg fikk p.o.p dress på handelens dag på super tilbud. Det er vinterdress og vi kjøpte den i str 80 - ser ut til å passe i vinter den.

Hadde nok satset på en billig parkdress for høsten jeg - evt todelt. De har noen greie overtrekksbukser på ellos.

Jeg ville ikke anbefalt 2delt,fordi det kommer fort snø inn i mellom bukse og jakke...

tenkte på hel dress, ja..... Har sett på den windstopperen på hm, tenkte å kjøpe en sånn til høstjakke, men vil ha mest mulig vanntett til dress....ellers kunne han bare hatt kjøredressen liksom. Men han må kunne sitte nedpå og grafse litt[:D][:D][:D] bevernylon og gummilapper er tingen[:D][:D]

Har reima dress str. 80 etter emil så jeg håper ho kan bruke den i vinter! Den er ekstra fòret i rumpa også. Er jo ganske dyr da, men er veldig fornøyd med den!

Marius begynner jo i b.hagen i nov (10,5 mnd).
Han har fått regntøy i str. 80, men v.dressen kjøper jeg
nok i 86....vokser jo fort, og greit å ha noe å lee seg i[:)]
(Han var jo 73 cm & 9140 gr på siste måling, og da var han 6,5 mnd)

Back
Topp