Noen som har Stormberg sin dress(den men ullfor-foret kan tas ut så blir den tynnere, bevernylon dress)? Vi fikk en i barselgave, str 1år, av en som jobber hos stormberg. Den virker jo helt genial....MEN str 1 år???? Tror den vil passe han sommeren 2010!?!? Har kjøpt en høstdress (tynn kjøredress liksom) i 74, og det er enda litt tid før han fyller den siden yttertøy er liksom ekstra stort (plass til masse ull-tøy under). Sammenligna disse to, og den stormbergdressen er jo mer enn dobbelt så stor i alle retninger?????? Kan jo ikke bygge SÅ masse med det foret??????
Så da lurer jeg på om noen andre har denne dressen og om den kommer til å passe denne vinteren? Er Nate SÅ liten? trodde ikke det, liksom....
Og finnes det parkdresser (ganske vanntette, med gummilapper på knær og rompe og sånn) i mindre str? For han trenger det jo i høst, han går jo snart, er klar for sandkassa snart, han......
En ny skolestil fra meg.....for de som gidder å lese....[:D][:D][:D]
Så da lurer jeg på om noen andre har denne dressen og om den kommer til å passe denne vinteren? Er Nate SÅ liten? trodde ikke det, liksom....
Og finnes det parkdresser (ganske vanntette, med gummilapper på knær og rompe og sånn) i mindre str? For han trenger det jo i høst, han går jo snart, er klar for sandkassa snart, han......
En ny skolestil fra meg.....for de som gidder å lese....[:D][:D][:D]