Parkdress

m og mj

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Noen som har noen å anbefale? Liker å kikke og lese om dem før jeg kjøper, men er en jungel der ute av dresser. Ho er 1 år nå ho som skal ha :)
Takk

Vi er kjempe fornøyde med Troll sine dresser :)! Både den 3 i 1 dressen, og vinterdressen :)
10 000 i vannsøyle og ikke stive :)

Noen som har noen å anbefale? Liker å kikke og lese om dem før jeg kjøper, men er en jungel der ute av dresser. Ho er 1 år nå ho som skal ha :)
Takk

Har prøvd litt forskjellig nå, min er snart 3. Nå har han Polarn o Pyret sin skalldress, den er skikkelig god og ikke så "stiv". Lett å bevege seg i. Til våren får han Nameit sin skalldress, synes også den virker fin. Tidligere har han hatt Mini a ture sin parkdress (var klumpete og vanskelig å bevege seg i synes jeg, når han var mindre hvertfall).Synes det er fint at de er relativt myke og ikke for store slik at de små kan røre seg som de vil i de :)

Vi har nesten alltid brukt reimatec, anbefaler den. Vi bruker ikke regntøy utenom heller, og barna har alltid vært tørre og varme. Myk og god er den også. Bor på vestlandet, så er helt avhengig av en dress som holder tett.

Ticket to heaven

Vi har vært fornøyde med Stormberg sine. Siste vi kjøpte var softshell dressen og den virker utrolig deilig :)

Back
Topp