FlaksiMummy
Elsker forumet
Jepp, ble det året etter her og!Ja vi liker best å kjøpe litt tynnere vinterdresser (f.rks mikk-line eller Reflex) og heller variere hva vi kler på under![]()
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, ble det året etter her og!Ja vi liker best å kjøpe litt tynnere vinterdresser (f.rks mikk-line eller Reflex) og heller variere hva vi kler på under![]()
De er ofte på 50% og er da uansett billigere enn Reima tror jeg?Men Vill er jo ikke spesielt billig det heller da
*Surfer mobilt*
Må innrømme at det har skjedd mer enn en gang at gummistøvlene har vært i barnehagen når de burde vært hjemmeVi blir IKKE å ha et sett i barnehagen og ett sett hjemme av alle klær! Ikke har vi råd til det, og ikke er det nødvendig! Blir å ta med hjem hver dag det vi skal bruke på fritiden
*Surfer mobilt*
Ja, bestemødre med tykke pengerbøker er bokstavelig talt gull verdt!Sånne bestemødre er gode å hajeg hadde litt dilla på dresser til nikolai da, så jeg har dresser og regntøy i alle str
har en vinterdress fra name it i str 86 som ser fin ut, men den er nesten for tykk til å bevege seg i :s mye rart dem lager..
Reflex vinterdressen til T er veldig lang i ryggen.,,Ja, bestemødre med tykke pengerbøker er bokstavelig talt gull verdt!
Er mye upraktisk å få fatt på ja, ser enkelte dresser er så smale i armer og bein at ungene nesten ikke klarer å røre på segfordelen med å jobbe i bhg er at man får god peiling på hvilke yttertøy som er praktisk og bra og hva som ikke er spesielt bra! Liker for eksempel ikke dressene fra Polarn o Pyret, synes de er så smale. Mens Leketøy (coop obs) og reima har mye bra. Reflex har mye fint, men regntøyet deres er veldig stivt for de minste så der er det fra Name It bedre (synes jeg)
reflex blir også fort kort mellom skritt og hals
*Surfer mobilt*
Jeg er i allefall fornøyd med reflexJa, bestemødre med tykke pengerbøker er bokstavelig talt gull verdt!
Er mye upraktisk å få fatt på ja, ser enkelte dresser er så smale i armer og bein at ungene nesten ikke klarer å røre på segfordelen med å jobbe i bhg er at man får god peiling på hvilke yttertøy som er praktisk og bra og hva som ikke er spesielt bra! Liker for eksempel ikke dressene fra Polarn o Pyret, synes de er så smale. Mens Leketøy (coop obs) og reima har mye bra. Reflex har mye fint, men regntøyet deres er veldig stivt for de minste så der er det fra Name It bedre (synes jeg)
reflex blir også fort kort mellom skritt og hals
*Surfer mobilt*
Vi hadde vinterdress fra Reflex i str 74, og den ble for liten da hun var 7,5 mndr fordi den blei for kort i ryggenJeg er i allefall fornøyd med reflex(selvom Nikolai har veldig lang rygg). Nameitregntøy er jeg også fornøyd med ja, mykt og fint å bevege seg i!
Unger er jo forskjellig skapt! Men både på Hermine og 3-åringen til søs så blir Reflex ofte fort kort i ryggen, selv om armer og bein er langt nok i massevisReflex vinterdressen til T er veldig lang i ryggen.,,
Hehe, fort gjort!Må innrømme at det har skjedd mer enn en gang at gummistøvlene har vært i barnehagen når de burde vært hjemmeBra man har cherox på lur! *plystre*
Jo det er det nok, men så at regntøyet deres kosta 599,- så det er jo ikke såå billigDe er ofte på 50% og er da uansett billigere enn Reima tror jeg?
Så rart. For T er også veldig lang i ryggen og har vokst ut av heldresser, vogner og bilstoler veldig kjapt.Unger er jo forskjellig skapt! Men både på Hermine og 3-åringen til søs så blir Reflex ofte fort kort i ryggen, selv om armer og bein er langt nok i massevis
*Surfer mobilt*
Det høres jo lurt ut!Kjøpte nettopp Reima vår/høst dress på salg, og har tenkt at han skal bruke den så lenge den passer. Syns ikke disse supertykke vinterdressene er så behagelige/bevegelige for de minste.. Her i Stavanger er det ikke så veldig kaldt om vinteren, så en god høstdress med varm ullfleece fra Nøstebarn holder lenge på vinteren! Men må kanskje invistere i en ny utover da, vet jo ikke hvor mye han evt. vokser..
Det er jo kjempelurt å kjøpe brukt da! Ofte kan man nesten ikke se at klærne har vært brukt!Så rart. For T er også veldig lang i ryggen og har vokst ut av heldresser, vogner og bilstoler veldig kjapt.
Da jeg solgte Reflexdresser fikk jeg også ofte høre at de var lange i overkroppen.
Man må bare prøve og famle seg frem tror keg.
Vi fikk tak i en brukt Reima vinterdress til Liløebror til vinteren. Det blir første gang vi prøver en slik dress
Ellers har vi veldig god erfaring med mikk-line og har ofte fått de til 200,-!!
Bedre å handle etter behov ja, så slipper man bomkjøpHer oppe e det jo hæftige vintertemperatura :/ ofte oppe i -20 :/ Men då e jo ikje ongan ute.
Eg trur fie får klar seg med den reima dressn, me ullkleia nærmest kroppen, og fleece utpå, også dressn ytterst, det trur eg får gå bra ei stundså får vi sjå om vintern bi kald, då får eg bære kjøp ein vinterdress åg
Trur eg kjøp litt etter litt, istede førr å brenn av alt av penga nono e no dressn kjøpt, så då mangel ho "litt" små plagg, ull, fleece, luer, votta, sko
hehe
får bære ta det etterkvart
![]()
Vi har kjøpt de nyeDet er jo kjempelurt å kjøpe brukt da! Ofte kan man nesten ikke se at klærne har vært brukt!
*Surfer mobilt*