Parkdress

rodstilk

Forumet er livet
VIP
Noen som har tips til hvor jeg kan kjøpe parkdress i str. 104-110 som ikke koster skjorta? Har vært så fornøyd med Reflex sin, men ser den kun går til str. 98.

Reflex har større str også. Her kostet de 399,- da jeg kikket på dress til jenta mi(str 116). Bare en uke siden eller noe sånt;-)

AnneMy skrev:
Reflex har større str også. Her kostet de 399,- da jeg kikket på dress til jenta mi(str 116). Bare en uke siden eller noe sånt;-)

Åå, de har det? Så i tilbudsavisen til Barnas Hus nemlig, men da er det sikkert bare tilbud på de minste. :) Knall!

Kjøpte nettopp Reflex sin dress i str 110. 10 000 mm vannsøyle var det også på den, nytt av året.. De har noen på 3000 eller 5000 i vannsøyle også til samme prisen.
399 kr på Barnas Hus.

rodstilk skrev:

AnneMy skrev:

Åå, de har det? Så i tilbudsavisen til Barnas Hus nemlig, men da er det sikkert bare tilbud på de minste. :) Knall!

Tror skille mellom den minste utgaven av dressen og den største går på 98/104, så var nok derfor det stod slik;-) så tar du deg en tur i butikken finner du nok:-)

Kjøpte didrikson sin til begge jentene på xxl.no til 399 :)

AnneMy skrev:

rodstilk skrev:

AnneMy skrev:

Tror skille mellom den minste utgaven av dressen og den største går på 98/104, så var nok derfor det stod slik;-) så tar du deg en tur i butikken finner du nok:-)

Flotte greier! :)

Back
Topp