Parkdress

Hormonfrøkna

I full hormoni!
Februar 2014 - Skjult forum
Lillegutt trenger parkdress, men jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. Hvilken parkdress har dere og er dere fornøyd? Den bør være slitesterk, myk og helst ikke for varm. Noen anbefalinger?

Vi har hatt Reima, Troll og Lego til minste. Er fornøyd med alle, men mest med Reima, så vi har kjøpt det til neste vinter også. 

Vi er veldig fornøyde med Reflex sin :)

Tenkte ikke vinterdress, tenkte vår-/høststdress som er vindtett og vannavstøtende/-tett, men ikke varm.

ReimaTec, veldig godt form for de minste. Den er lett og lett å ta av og på :)

OG den er 100 % vanntett, så du trenger ikke regntøy :D 

Har bare ReimTec vi, og en HH dress til minsta, men den er stiv.. Så blir reima når hun begynner i bhg. :)

Vi har hatt en 2-delt fra Polarn o Pyret som er kjempegod. 
Nå passer desverre kun jakka, vi må ønske oss nytt. De har heldress også. 
Nå bruker han en arvet HH-parkdress, egentlig en slik med avtagbart fòr, men det har vi aldri brukt. Den har gummi på knær og rumpe og er fin til det været som er nå!

Vi har softshell dress fra name it til snuppa i år. Svært fornøyd med den! I fjor hadde vi Troll, men må si jeg liker denne softshellen mye bedre..

Vi har kun brukt troll sin som sånn tynn, og er veldig fornøyd med den. Ellers har vi brukt didrikson regnsett med fleecefor om det har vært litt kaldere. kjempe bra den også. 

Jeg sverger til Bergans både på meg og snuppa! Er storfornøyd med dressen hennes. Hun har akt på bar mark i ukesvis nå, og dressen ser nesten ikke brukt ut :)

Vi er veldig fornøyde med parkdress fra Polarn O. Pyret.

Vi har parkdress fra Bergans, og er superfornøyd med den! :)

Den første parkdressen vi hadde var Reflex. Den var kjempebra, og slitesterk. Gutten vår brukte den før han begynte å gå - men han gikk rundt på knærne. Dressen er det ikke en eneste rift i!
Nå har vi en fra Stormberg og en softshelldress fra Name It. Kjempefornøyd med begge to.

Vi har fra Navigare (de selger de blant annet på Sport1, Obs, Norwegian outlet). Den er vanntett og puster bra. Kjempegod dress.

reima

Har en Helly Hansen og en Stormberget, kjempefornøyd med begge.

Back
Topp