Parkdress

soffy81

Elsker forumet
Hva har dere til deres snupper?
Her går det stort sett i regnbukse enda, men det blir jo klamt etter hvert....og så har jeg en POP vår- og høstdress som egner seg på tørre dager, men jeg trenger en vanntett dress....forslag?
Og den må være ordentlig vanntett....vannavvisende egner seg ikke for min lille gris som liker å hoppe og plaske i søle og vann....for ikke å snakke om når det blir sørpe og snø.....
Takker for tips :)

Trone skrev:
Sverger til Reimatech sin jeg. Har både arvet og kjøpt nye dresser ( barnashus har av og til salg på de, weee) :) :) 

Fant den reima tec'en jeg har siklet på siden i vår på halv pris på barnas hus - weeee :) 
Så nå har han den og en totalt super hel regndress med fo,r fra Troll.. Pluss 2 sett 2-delt regntøy... 

Mangler vel en skikkelig vinterdress.. men snø kommer vel ikke med det alller første?!? 

Finnes det vanntette vår/høstdresser da? Hmmmm...
Vet ikke... Vi har bare todelt regnsett, hel regndress og høst/vårdress....
Så går vi til innkjøp av vinterdress når vinteren nermer seg... :o)

Trone skrev:
Sverger til Reimatech sin jeg. Har både arvet og kjøpt nye dresser ( barnashus har av og til salg på de, weee) :) :) 

Sign :)

Vært heldig å fått en ny reimatec vinterdress hos ene onkelen til Tobias. Så den bi sikkert å pass nu tell vintern :)

Elsker reimatec sine dresser for ungen e både tørr og varm i den.

Back
Topp