Parkdress

LuringNr3

Gift med forumet
Hvilken parkdress har dere/skal dere ha til gullene? [:)] Adrian ønsker seg nemlig til bursdagen sin [;)][:)]

vi har coopen sin brune og er kjempefornøyd med den:)

ORIGINAL: *februar_og_mai*

Finner man den på nettet noe sted? [:)] Til å lese om, liksom?

ORIGINAL: Pisces10

Hvilken parkdress har dere/skal dere ha til gullene? [:)] Adrian ønsker seg nemlig til bursdagen sin [;)][:)]

He ikkje han fortalt kva type han ønska sej da? ;)
Parkdress,e det slik til vår og sommerbruk det?
dytta for dej :)

ORIGINAL: Pisces10

ORIGINAL: *februar_og_mai*

Finner man den på nettet noe sted? [:)] Til å lese om, liksom?

Usikker- kanskje jeg leste om den på tv2hjelper deg. Var testvinner hvis ikke jeg husker feil:)

http://www.testvinnerene.no/2009/10/coop-friends-parkdress/

Han har denne parkdressen fra Po.P til vår/høst

Og denne fra NameIt nå

Veldig fornøyd med den han bruker nå, den andre vet vi ikke enda :)

Åhåhåhååååiiii!!! Deeet blei svært!
Også kom ikke den første dressen med engang! Makan.

Vi har Reima. Kjempefornøyd med den! [:)] Men nå har vi ikke fått brukt den i noen park enda, hehe [;)] Men jeg har også hørt at Reima ikke får så bra resultater i tester, men alle jeg kjenne som her den er fornøyde....

Har Name it sin og er veldig fornøyd. Lett å ta på og av pga to glidlåsene på siden. Den er testvinner i år mener eg :) 

Blir nok Coop sin, tror jeg [:)] Min mamma som skal kjøpe den, så da har jeg bestilt str 86 fra henne. Han bruker 80 nå.

Vi har en helt helt tynn dress fra reima nå. Som er vidtett.
Jeg har også kjøpt reima sin parkdress[:)] Hun skal få den til bursdagen sin, så har ikke prøvd den. Men mange som har hatt de i barnehagen, og har vært greie da.
Men kan like godt kjøpe en billigere dress tror jeg. Like bra de[:)] Viktig at man blir fornøyd selv[;)]

e de vinterdress det heite det som dei bruka no, og parkdress e slike vind og regntette tynne dressa til vår/sommer? [8|][:D]Her he vi ikkje kjøpt parkdress enda da. He en reima dress som han skal få ha på sej ullfleece dress under, så hadde ej håpt at den kanskje ikkje vart for tjukk å bruke mot våren uten anna enn undertøy under? lite erfaren på ditta området her..

ORIGINAL: sjukesøster

e de vinterdress det heite det som dei bruka no, og parkdress e slike vind og regntette tynne dressa til vår/sommer? [8|][:D]Her he vi ikkje kjøpt parkdress enda da. He en reima dress som han skal få ha på sej ullfleece dress under, så hadde ej håpt at den kanskje ikkje vart for tjukk å bruke mot våren uten anna enn undertøy under? lite erfaren på ditta området her..

Jeg veit ærlig talt ikke... Mamma som sa at hun skulle kjøpe parkdress til ham... [8D]

Hun har fått Skogstad dress med avtagbart for.Hadde nok ikke kjøpt den viss jeg skulle handlet selv, men denne fikk hun i tidlig bursdagsgave.Syns hun får beveget seg for lite i den.
Størstemann har hatt reima parkdress året rundt siden han var liten. Tilpasser bare med antall lag ull under. Bruker den i regnvær også, aldri vært våt!!
Så i stedet for å kjøpe mange forskjellige dresser+regnklær, kjøper vi heller en dyr dress[:)]

Fredrik arvet reimadress og reflex parkdress etter storebror, jeg var veldig fornøyd med begge to

Reima (lenge leve!)[;)]

Har Reima Tec vår/høst dress, har ikke brukt den ennå, men regner med å bli fornøyd[:)] Nå bruker han vinterdress fra name it i bhg. Han holder seg tørr og varm, men jeg synes den blir for stiv! Så kommer ikke til å kjøpe flere dresser fra name it...

reima tec.. beste som finnes[:)] er 50% på dem mange plasser nå (feks barnas hus)

Back
Topp