parkdress /vinterdress

kathrine80

Glad i forumet
Hva mener dere ?
jeg har kjøpt parkdress og vurdere kjøpe for /termo for til og ha i, så det blir vinterdress også, er det og anbefale? eller lønner det seg mest og ha en vinterdress?

Hvilken dress er det? Det er lettere for barna å slippe å ta på seg så mye om gangen, mine har reima dress, på fjellet når de er i aktivitet har de kun ull under ca 5 minus grader, er det kaldere har de et fleece sett over ullet også. Det er mer enn nok. Hvis de skulle hatt et 3 lag klær så hadde det blitt litt styr...

det er en reima parkdress , men sett på nett det finnes thermodress til og kneppe inni..vet ikke hvordan det er jeg...

det er en reima parkdress , men sett på nett det finnes thermodress til og kneppe inni..vet ikke hvordan det er jeg...

kathrine80 skrev:

Er det til en liten på 9 mndr? vinterdressene har varmepute i baken til de minste, genialt :)

har ikke thermoforet det også tror du ? det er reima det og ``hører`` til

kathrine80 skrev:
har ikke thermoforet det også tror du ? det er reima det og ``hører`` til

Jeg tror egentlig ikke det, men sjekk med butikken :)

det skal jeg gjøre :)

er det reima høst/vår dress du har kjøpt? det er alt for kaldt å bruke dem her om vinteren så kjøper reimatec + vinterdresser å.

Vi bruker Reima Tec vinter dress, samt så har hun ull under. Dersom det er veldig kaldt ute har hun på seg en ullfleace dress under.

Back
Topp