Parkdress/vårdress

*englefjes*

Forumet er livet
Må kjøpe ny dress til gutten vår i dag.
Vi har arvet en fra Reflex som jeg egentlig er fornøyd med,men den er visst ikke helt tett.Har ikke Barnas Hus sånn rett i nærheten,så da må det bli noe annet.

Noen som vil anbefale en kjekk parkdress/vårdress?

har hørt veldig mye bra om reima sin, men har ikke prøvd selv så vet ikke.. Her må vi bytte ut den reflex dressen som Amalie fikk i høst, for den er ikke tett nok, og jeg liker ikke regnklær for de blir hun så klamme av..

Jeg har veldig lyst på dressen fra Katvig til Bendik. Hørt mye bra om den!
http://petterpia.no/index.php?main_page=product_info&cPath=43_105&products_id=501t

ORIGINAL: *Benedicte*

har hørt veldig mye bra om reima sin, men har ikke prøvd selv så vet ikke.. Her må vi bytte ut den reflex dressen som Amalie fikk i høst, for den er ikke tett nok, og jeg liker ikke regnklær for de blir hun så klamme av..

Eneste ulempen jeg vet om med reima er prisen, og når jeg da kan betale 549 kr istedet for 1099 kr så er det greit for meg[:D]

ORIGINAL: Destiny85

Eneste ulempen jeg vet om med reima er prisen, og når jeg da kan betale 549 kr istedet for 1099 kr så er det greit for meg[:D]

ja prisen til reima er ikke grei, men jeg skulle jo bare kjøpt det i høst, for da hadde jeg sluppet å kjøpe ny nå (hun passer enda den fra i høst)

Vi bruker bare vinterdressen og tar ut foret i den. Veldig kjekt! :)

ja prisen til reima er ikke grei, men jeg skulle jo bare kjøpt det i høst, for da hadde jeg sluppet å kjøpe ny nå (hun passer enda den fra i høst)

Om du kjøper en parkdress nå så har du den jo gjennom hele våren, sommeren og høsten så det blir nok tid[:)]
Gå inn på siden å se om du finner noe på tilbud, de har dressen jeg kjøpte på salg enda iaf[;)]

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/3/default.asp?wwwalias=barnihagen2&gid=1

Takk for tips [:)]

Rekker vel neppe å få den levert før påske hvis vi bestiller på nettet,men skal huske på det til neste gang.

er faktisk veldig fornøyd med BULA sin, men tror kanskje de bare selger den på voss[8|]

ORIGINAL: Black Beauty

er faktisk veldig fornøyd med BULA sin, men tror kanskje de bare selger den på voss[8|]

De har jo deilige klær til voksne,så hvis kvaliteten er den samme på barnetøyet er det nok supert.
Men dårlig med BULA til baby i denne byen tror jeg. Jeg har i alle fall ikke sett det.

ORIGINAL: *englefjes*

ORIGINAL: Black Beauty

De har jo deilige klær til voksne,så hvis kvaliteten er den samme på barnetøyet er det nok supert.
Men dårlig med BULA til baby i denne byen tror jeg. Jeg har i alle fall ikke sett det.

det er helt nytt, så har ikke kommet så mye i nettbutikken såg jeg. var innom BULA butikken og såg de der, knallfine....her er iallefall siden som etterhvert skal mer opp og gå, viss noen er intressert.

http://vossatassar.no/

www.barnihagen.no

Der bestilte jeg Reima til halv pris! Kjempe fornøyd[:D]

når det står mellomsesong på dressen, vil det si at den kan brukes som vår og høst dress?

ORIGINAL: Tarlica

ORIGINAL: babyensmamma

Vårdressen til polarn o pyret er kjempefin! [:)]

sign!!

Endte opp med den vi også.
Grønn og skjønn [:)][:)][:)]

ORIGINAL: fomle 83

www.barnihagen.no

Der bestilte jeg Reima til halv pris! Kjempe fornøyd[:D]

når det står mellomsesong på dressen, vil det si at den kan brukes som vår og høst dress?

Japp, stemmer det[:)]

Back
Topp