Parkdress fra jollyroom

*Håpefull*

Glad i forumet
Heisann :)

Er det noen som har erfaring med denne parkdressen som ligger vedlagt i link? Er den fin og god til bruk i bhg? Og er den foret innvendig? Med fleece feks? Jeg bestilte en gang noe jeg trodde var foret innvendig men som viste seg å ikke være det, var bare en tynn parkdress uten noe polstring. Vil ikke gjøre samme feil igjen…Det står ikke noe konkret om akkurat det som jeg kan se i allefall på denne

Vedlegg

• DB487CB1-A509-42D4-BDFF-A4D46A5010CA.png
    DB487CB1-A509-42D4-BDFF-A4D46A5010CA.png
    256,7 KB · Visninger: 45

Er det noen som har erfaring med denne parkdressen som ligger vedlagt i link? Er den fin og god til bruk i bhg? Og er den foret innvendig? Med fleece feks? Jeg bestilte en gang noe jeg trodde var foret innvendig men som viste seg å ikke være det, var bare en tynn parkdress uten noe polstring. Vil ikke gjøre samme feil igjen…Det står ikke noe konkret om akkurat det som jeg kan se i allefall på denne
Har ikke noe svar, men prøv å kontakte kundeservice?:)

Det er en softshell dress så da er det ikke en parkdress med/uten for, men en dress laget av et softshell stoff (derfor står det ikke noe mer konkret). Har ikke erfaring med akkurat den dressen, men har god erfaring med softshell dresser generelt.

Hvorfor ikke bare ha ekstra ullklær, eventuelt fleece under? Kan I midlertid anbefale softshell. Har hatt flere softshell fra nameit til mine. De er det litt varme i også

De softshell dressene jeg har hvert innom har et tuybt lag med føles inn. Typisk mellom sesong dress

Da fikk jeg de to dressene i posten i kveld. Og heldigvis var de dekket med fleece innvendig som jeg håpet på, (min variant av polstret)det var altså ikke bare sånn glatt polyesterfôr i dressen som en jeg kjøpte tidligere. Syns det er veldig praktisk og lettvint at man slipper å kle de ekstra med ull/fleece når dressen allerede varmer med dette laget av fleece

Hvorfor ikke bare ha ekstra ullklær, eventuelt fleece under? Kan I midlertid anbefale softshell. Har hatt flere softshell fra nameit til mine. De er det litt varme i også
Jeg liker best når dressene er "foret" med fleece, da slipper man nettopp dette med å kle de ekstra med ull/fleece. Fikk for øvrig dressene i dag, og de hadde sånn fleece-foring som jeg håpet på. Da er hvertfall jeg fornøyd :)

Jeg liker best når dressene er "foret" med fleece, da slipper man nettopp dette med å kle de ekstra med ull/fleece. Fikk for øvrig dressene i dag, og de hadde sånn fleece-foring som jeg håpet på. Da er hvertfall jeg fornøyd :)
Det er ganske standard med fleece bakside på softshell dresser. Tror flere av oss her inni tenkte at du ville ha foring i tillegg til det. Som regel bruker barnehagen her å ha fleece tøy under softshell dressen på begynnelsen av våren fremfor å bruke vinterdress siden den er mer klumpete å bevege seg i + at softshell tåler vann bedre, men det er sikkert forskjell fra barnehage til barnehage.

Back
Topp