Parkdress eller bukse og jakke?

Mamma2013

Gift med forumet
Hva er best? Parkdress eller bukse og jakke? Frøkna er 4 år og vurderer å bare kjøpe ei overtrekksbukse istedet for parkdress. Har sett på Hellytech buksene, noen med erfaring?

Veldig smak og behag for den som bruker og foreldre. Jeg er veldig glad i park dress. Hater tanken på to delt fra min barndom:p

Smak og behag. Men bhg her ønsker seg todelt når de sluttet med bleie, lettere når de må tisse på tur. (hel vinterdress da, der trumfer bruken ellers behovet for enklere tissepause på tur)

Vi har hel pardress men bukse og jakke i regnklær. Aner ikke helt hva som er best av helt eller todelt. Alt var vått etter bhg I går.

Minsten på straks tre år, får todelt i år. Syns det er mer praktisk.

Jeg bruker hel dress, ellers får jeg vått tøy med hjem..

Barnehagen ville ha heldresser, så jeg kjøpte alltid det da de eldste gikk der. Hjemme foretrekker jeg absolutt todelt uansett alder, mye lettere å tilpasse etter skiftende vær.

Her har vi alltid hatt begge deler til våre barn.

Så har man litt valgfrihet.

Kan være at det en dag holder å bare bruke buksa, at det er for varmt for jakka feks.

Har alltid hatt begge deler, om jeg skulke velge enten eller så hadde jeg valgt todelt. Bruker buksa mye sammen med vindfleecejakke, når det enda er kaldt på bakken eller vått ute. Blir fort varmt med heldress på varmere dager med sol.

Vi har bestandig foretrukket hel dress.

Back
Topp